Pas op met Shetland Boot shop

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Klaes Dijkstra

Pas op met Shetland Boot shop

Bericht door Klaes Dijkstra »

Langs deze weg wil ik graag mijn ervaring met de shetlandboot shop met jullie delen.

Op 10 juli 09 heb ik een nieuwe stootrand besteld :D :( deze zou na een maand geleverd worden. Niet dus. :( Twee keer een mail geen reactie. :evil: Dan maar even bellen. kreeg ik een hele aardige mevrouw aan de lijn die mij wist te vertellen dat mijn order vertaagd was door de vakantie en dat de leverancier waar zij bestellen traag was. 8) Klaar niet ik weer 14 dagen wachten wachten weer niks. bellen bla :twisted: :evil: bla Het zou nog 14 dagen duren dan was ie echt geleverd wachten wachten en ik steeds meer chronisch chagereinig vakantie voorbij ik bellen het pakket was retour gekomen want het adres klopte niet. Nu had ik zelf het adres in gevuld dus dat klopte weg maar nu zou het echt goed komen. weer een week verder geen stootrand..... * :evil: :evil: :twisted: &*(^)(*)(&%^$&^^% Ik weer bellen nee ze had het naar het postkantoor gebracht en het was nu echt onderweg en afgelopen dinsdag zou het er zijn........ niet dus ik bellen KLIK :twisted: :evil: :twisted: :evil: pieppieppiep

Ik mastercard gebeld moet even wat gegevens en mijn acties op papier ztten en dan krijg ik mijn geld terug. :D :D

DAAR BESTEL IK DUUS NOOIT WEER WAT.

FIJNE DAG NOG
:D
Plaats reactie