Shetland Spacefish

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
johan droog

Shetland Spacefish

Bericht door johan droog »

Hi.

Ik ben op zoek naar de vorrige eigenaar van de Shetland Spacefish die op colijnsplaat te koop was.
Ik heb die boot inmiddels gekocht maar wil vanwege een aantal zaken kontakt via email (desnoods anoniem) daar ik een aantal vragen heb over deze boot die tot nu toe niemand kon beantwoorden.
Het gaat over een aantal zaken als manual van de motor en het gewicht van deze boot.
Hij is van een Delta visser geweest is mij verteld maar er staat alleen delta op en geen nummer meer.
De naam van de boot is Bianca en heeft in de jachthaven gelegen op Colijnsplaat.
De verkoper (Delta yacht) weet niet veel te vertellen dus doe ik een beroep op u allen om een en ander op te helderen.

Johan.
Delta 1057
Rien Meijs

Bericht door Rien Meijs »

zoek even via google en je vindt de meeste antwoorden op jouw vragen en op het forum staat ook gewicht lente moter vermogen succes met zoeken
edmond mondelaers

space fish

Bericht door edmond mondelaers »

ik vis ook met een space fish gewicht van de boot leeg 700 kilo
johan droog

hi.

bedankt voor de reacties.
ik zou van degene die ook met een spacefish varen willen weten waar de inbouwtank is geplaatst.
de boot die ik heb gekocht heeft een onwijs grote tank in het midden van de kajuit staan en daar wil ik vanaf.
nu heb ik gehoort dat die spacefish van de fabriek uit een inbouwtank hebben vandaar.
ik heb al behoorlijk wat op google zitten zoeken maar echte antwoorden heb ik nog niet gevonden dus vandaar mijn oproep of iemand de vorrige eigenaar kent en mij met hen in kontakt kon brengen.
Johan Delta 1057
edmond mondelaers

tank space fish

Bericht door edmond mondelaers »

de benzine tank ligt onder de cabinevloer bij mij is het een 70 litertank maar kan ze niet meer gebruiken te veel aanslag of zo weet het niet daarom gebruik ze niet meer op aanraden van een verdeler heb de boot okkasie gekocht
johan droog

Re: space fish

edmond mondelaers schreef:ik vis ook met een space fish gewicht van de boot leeg 700 kilo
volgens de gegevens van shetland zelf weegt de boot maar 590 kilogram zoals die wordt geleverd.
Johan Delta 1057
marissen francois

Re: space fish

Bericht door marissen francois »

johan droog schreef:
edmond mondelaers schreef:ik vis ook met een space fish gewicht van de boot leeg 700 kilo
volgens de gegevens van shetland zelf weegt de boot maar 590 kilogram zoals die wordt geleverd.

je kunt eens navragen bij de havenmeester van colijnsplaat deze boot heeft op de kop van de i steiger gelegen.
deze boot maar 1x per jaar zien varen met een berg mosselen als gezelschap.
hopelijk lukt het je
Wil Hoven

shetland

Bericht door Wil Hoven »

hoi kijk eens op deze site wij halen hier ook veel info van m vr gr delta 1384

http://www.shetland.owners.org.uk/
Delta 1384
Plaats reactie