Na al een aantal jaar te vissen vanuit Neeltje Jans en regelmatig op zeevisland berichten te lezen die ondertekend zijn met delta.... toch maar eens gaan kijken wat dat nu inhoud. Zo uiteindelijk hier uitgekomen en meteen ingeschreven.
Ik woon in Helmond, ben 35 jaar, vis voornamelijk in mijn vakantie op zee en een paar keer in de wintermaanden. Helaas minder dan ik zou willen, maar denk dat ik net als vele andere afhankelijk zijn van de vrije dagen die de baas goedkeurd en het weer natuurlijk. Bijna vakantie en ben dan zeker op het water te vinden.
Ga graag wrakvissen op gul maar niet de wrakken op 40 mijl, dat is me net wat te ver met een 5m bootje. Verder ook op de wijting, de platte, makreel, zeebaars, haai, eigenlijk alles wat vinnen heeft. Veel ervaring op de wrakken met eigen boot heb ik nog niet, maar zag op het forum al wel dat iedereen elkaar tips wil geven. Daar hoop ik ook gebruik van te kunnen maken en de dingen die ik weet deel ik natuurlijk ook, het is een leuke hobby en we kunnen altijd van elkaar leren.
Ik zal jullie allen nog wel een keer tegenkomen tijdens de wedstrijden, lijkt me een leuke ervaring

Weet niet of er deltavissers in Helmond of omgeving zijn, anders zouden we misschien een keer met 1 boot of meerdere boten er een leuke dag van kunnen maken.
Vang ze.
Erik Verstappen
Delta 1542