ik heb even een vraag aan de delta leden ik wil vrijdag gaan vissen op de platvis zijn er nog stekken waar ik misschien iets kan vangen ik ga met 2 vrienden die nog nooit de zee hebben gezien en zouden graag een visje vangen
b v d d 1069 eventueel een coordinaatje
pltvis
-
Re: pltvis
Sjaak,
Ik verstrek vanuit Stellendam. In de buurt van de Adriana of Schelpenvisser is altijd wel een visje te vangen. Dit zijn twee wrakjes voor de Maasvlakte. Als je ongeveer de diepte tussen de 12 en 15 meter aanhoudt is er altijd wat te vangen. In deze tijd is het vaak een beetje klein, het feest begint (scharrenbal) eigenlijk pas einde volgende maand met scharren van 30+.
Ik verstrek vanuit Stellendam. In de buurt van de Adriana of Schelpenvisser is altijd wel een visje te vangen. Dit zijn twee wrakjes voor de Maasvlakte. Als je ongeveer de diepte tussen de 12 en 15 meter aanhoudt is er altijd wat te vangen. In deze tijd is het vaak een beetje klein, het feest begint (scharrenbal) eigenlijk pas einde volgende maand met scharren van 30+.
Bert Douwma
Delta 1664
Comtec Fisherman XL
Yamaha 60 pk
Delta 1664
Comtec Fisherman XL
Yamaha 60 pk
-
Re: pltvis
Ga het zelf van het weekend ook nog even proberen. Vrijdagavond proberen nog wat tong en baars te vangen. Zaterdag even kijken of er bij de Adriana/Hinder nog wat te beleven is.
Bert Douwma
Delta 1664
Comtec Fisherman XL
Yamaha 60 pk
Delta 1664
Comtec Fisherman XL
Yamaha 60 pk