Pieren steken.

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Landerloos Frans

Pieren steken.

Bericht door Landerloos Frans »

Sorry heb nog eenvraagje over pierensteken. Verleden dinsdag was mijn vrouw mij een beetje aan het helpen om enkele pieren te steken met de pierenriek er kwam een voor mij onbekende man die me vroeg of mijn vrouw een spitvergunning of vispas bezat, ik antwoorde beleefd dat ik die wel bezat maar dat ik onbekwaam was om dit te doen daar ik zeer hard sukkel met de gezondheid en ik pas voor kanker was behandeld en nog niet helemaal hersteld was van een longontsteking. Kan allemaal wel zijn zij de onbekende man maar uw vrouw moet voor deze handeling ook een vergunning hebben en als de Politie komt bent u er bij. Deze man wou me dit gewoon maar laten weten. Nu is mijn vraag mag mijn vrouw mij dan echt niet helpen of moet ik mij in regel stellen en mijn vrouw ook een vergunning laten aanvragen. Vele groetjes van Sonja en Frans. Delta 650.
Gerrie van Hengel

Re: Pieren steken.

Bericht door Gerrie van Hengel »

Hallo Frans.
Hoe het echt zit weet ik niet precies,maar wanneer wij pieren steken (Oesterdam).
Verdelen wij ons ook in koppels van twee, waarbij altijd minstens één vergunning houder is.
Elk jaar wel eens controle gehad, echter nooit geen problemen.
Ik zou er als ik jou was maar niet te zwaar aan tillen. :lol:
Groet, Gerrie
Plaats reactie