vissen op Madeira
-
vissen op Madeira
Ben van plan om de laatste week van februarie tot10maart naar Madeira te gaan voor een winterverlof wil ook wel wat vissen zijn er collega's die hiermee al ervaring hebben wij zullen in de buurt van Funchal zijn?
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
Re: vissen op Madeira
Hallo Mario,
Ben op Madeira geweest, ook in Funchal, je hebt daar een haven met div. vissersboten in alle soorten en maten, van big-game tot lokale visbootjes. Je kan je hartje daar ophalen, meteen
diep water buiten de haven, en nog ongerept viswater als je kijkt naar die enorme plas die
er dan voor je verschijnt, er wordt natuurlijk wel veel gevist maar daar is de druk per vierkante
meter niet zo groot als hier, je hebt in die periode wat kouder water.
Je hebt daar div. charter boten die goed uitgerust zijn.
Ik weet niet wat je wil gaan doen maar alle visserij mogenlijkheden zijn daar toepasbaar.
Leuk eiland als je van wandelen houdt en natuur, eten en drinken is er ook niet verkeerd.
Temperatuur is een stuk beter als hier op dat moment.
Mijn email is j.jansen9175@chello.nl
Tigt-lines
Jay-Jay
D 1672
Ben op Madeira geweest, ook in Funchal, je hebt daar een haven met div. vissersboten in alle soorten en maten, van big-game tot lokale visbootjes. Je kan je hartje daar ophalen, meteen
diep water buiten de haven, en nog ongerept viswater als je kijkt naar die enorme plas die
er dan voor je verschijnt, er wordt natuurlijk wel veel gevist maar daar is de druk per vierkante
meter niet zo groot als hier, je hebt in die periode wat kouder water.
Je hebt daar div. charter boten die goed uitgerust zijn.
Ik weet niet wat je wil gaan doen maar alle visserij mogenlijkheden zijn daar toepasbaar.
Leuk eiland als je van wandelen houdt en natuur, eten en drinken is er ook niet verkeerd.
Temperatuur is een stuk beter als hier op dat moment.
Mijn email is j.jansen9175@chello.nl
Tigt-lines
Jay-Jay
D 1672