Zou het kunnen zijn?
-
Zou het kunnen zijn?
Zou het kunnen zijn dat verleden week maandag veel meer vis werd gevangen vanop het strand dan met de kleine boot. Toevallig was ik die dag aan het strand van Zoutelande en later nadien aan de Neeltje Jans waar veel traylers stonden te wachten op de terugkeer van hun baasjes.Enkele van die baasjes heb ik gesproken en geen van hen leek me erg opgetogen over hun vangst, er was zelfs iemand bij met een prachtige orka 535 die met zijn kunstaas helemaal niets had gevangen. Wat een verschil met Zoutelande waar de hengelaars bijna schouder aan schouder stonden en allemaal veel schar en wijting uit het water haalden ,vele ondermaatse maar ook vele maatse en regelmatig alle haken met vis. Doordat ik voorlopig nog geen boot heb probeerde ik het de dag erna ook ééns ,maar hoe raar ook ,ik heb mijn vispan niet te hoeven bovenhalen. Zou het kunnen zijn dat ik niet kan v....n. Groetjes Delta 650.
-
Re: Zou het kunnen zijn?
Frans,
Ik ben vorige week dinsdag geweest bij de r boeien net buiten de kering en wij hebben ons gek gevangen !!! Schar, wijting, bot en schol.
Grtz Walter
Ik ben vorige week dinsdag geweest bij de r boeien net buiten de kering en wij hebben ons gek gevangen !!! Schar, wijting, bot en schol.
Grtz Walter
-
Re: Zou het kunnen zijn?
Wij hebben donderdag ook goed gevangen scharren zoals we de laatste jaren niet meer gezien hebben tot 35cm eens zien of het morgen ook nog lukt.
En walter nog bedankt voor de tip grtjs
En walter nog bedankt voor de tip grtjs
elpescador
delta 1518
delta 1518