trailerhelling breskens.

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
frank theunissen

trailerhelling breskens.

Bericht door frank theunissen »

Beste vrienden,
Heeft er van jullie al iemand ooit zijn boot getrailerd in breskens of omgeving ?
Hebben jullie er ook foto's van.
Alle info mogen jullie opsturen naar.
frank.theunissen@pandora.be
Groeten
delta 284
Frank
Groeten
Delta 284
Theunissen Frank
Dennis Schmitt

Re: trailerhelling breskens.

Bericht door Dennis Schmitt »

Helling schijnt erg stijl te zijn. En met laag water kan er niet getrailerd worden ivm verzanding.

groeten,
Dennis
D1167
Marcel Oomen

Bericht door Marcel Oomen »

is idd een heel smal hellinkje, maar wel te doen hoor.
2 uur voor laag tot 2 uur erna kun je wel niet traileren..
grtz, marcel D.1013
Frans Salvo

Bericht door Frans Salvo »

Er werd (wordt ?) daar regelmatig de boot uit het water getrokken met een koord; boot blijft boven staan en koord wordt aan trailer/boot-combinatie vastgemaakt;
wel oppassen want niet elke boot/trailer combinatie is daar voor geschikt;..
en 2 u voor en na laag is het er niet echt te doen; het kan wel met een 4 x 4 maar er durft dar serieus veel zand/slijk te liggen
succes
Koen De Bièvre
Beheerder

Bericht door Koen De Bièvre »

Er kan met een "normale" auto met voldoende vermogen om een boot fatsoenlijk te trekken getrailerd worden. Diesels hebben altijd een voordeel op de helling wegens het hoge koppel in de lage toeren. Van 2 uur voor tot 2,5 uur na laag water is de helling onbruikbaar. Dan heb je enkel blubber waar je letterlijk kniediep inzakt. Voor de rest ben ik er al meerdere keren vanaf geweest.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Frans Salvo

Bericht door Frans Salvo »

foutje : in mijn reactie moet het natuurlijk zijn : "auto" blijft boven staan en koord wordt aan trailer vastgemaakt
...
Jerry Van Tilborgh

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Ben zonet nog voorbij de helling gevaren met "pal" laagwater, en er ligt inderdaad een berg blubber waar je bang van word. Zelfs met een 4x4 krijg je hier je trailer niet uit de blubber getrokken vrees ik? Dus zou ik de raad van de "trailermannen" maar opvolgen en zeker 2 uur voor laag erin of eruit gaan, voor de rest een prima hellinkje, al is het natuurlijk "geen" neeltje jans!!!

Greetz Jerry
Jerry Van Tilborgh

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

De berg van de blubber was daarnet nog iets groter dan op de foto van Koen!!!
henri bollen

Bericht door henri bollen »

de helling is met laag water niet te gebruiken ik lig met mijn bootje er net tegenover in de haven en heb daar al veel zien sukkelen maar er is veel parking gr h
de gussem erwin

Bericht door de gussem erwin »

gebruik regelmatig de helling en het klopt by laag water is het zeker geen must en zeker niet met boot op trailer naar boven .ben ook al eens aan de laate kant geweest en een geluk da ik met myn 4x4 de boot naar boven kon trekken .parking geen probleem maar by goed weer kan het er zeer druk zyn smorgens zo niet maar in de nammiddag .geen slechte bedoelling maar die dan eens de boot (uitlaten) vechten om de boot van de trailer en daarna op den trailer.man khem daar al wa man en vrouw zien mieseri zien verkopen .zwat de visser blyft rustig wachten tot het aan hem is
Plaats reactie