Hooi
Misschien voor sommigen interessant en anders wellicht gewoon leuk....
Kort filmpje op YouTube laat mijn boot (Warrior 165, 60 PK 4takt EFI Mariner) varend zien, snelheid ongeveer 45/50 Km/h, 2 personen en bagage...(boot is voorzien van Power Tabs)
Filmpje is recentelijk gemaakt tijdens onze visloze vakantie op de "Kleine Belt" in Denemarken van 1-10 t/m 15-10-11, volgend jaar andere locatie....(na 12 Jaar)
Voor de "liefhebber":
In 2 weken tijd slechts 3 maatse Gullen, waarvan weliswaar 1 van 75 Cm en een "paar 100 stuks veel te klein" kortom, alles wat nog zo'n beetje door de mazen van het beroepsnet heengaat zit er nog, de rest is dus gewoon weg..afgelopen zomer, in 3 weken niet veel anders geweest.
In de z.g. maand van de Zeeforel (Oktober), geen enkele boot hierop zien trollen (wel eens anders gezien), op wat Schar na is aan de Platvisserij weinig lol te beleven en Haring heb ik de laatste jaren geleden daar eens zelf gevangen of zien vangen.....
Nu kan je daar, onder bijna alle omstandigheden heel mooi varen en vissen, let wel, we gaan hier niet per definitie heen voor de "volle vriezer" maar het is toch ook wel leuk om af en toe toch eens wat te vangen en niet om in een schijnbaar "lege Belt" het gevoel te krijgen dat niet alleen de vis geroofd is maar ook deels je portemonnee.....
Als je ter plaatse met Denen en Duitsers hierover praat denken die er niet veel anders over en hebben weinig lof voor het plaatselijk beleid en geven weinig hoop voor de toekomst.
Groetjes
Ron Bout
Delta 1066
Power Tabs/Vissen Kleine Belt
-
-
-
Re: Power Tabs/Vissen Kleine Belt
Hallo Ron,
Zou je één of meerdere goede foto's naar mij willen mailen van hoe de tabs aan de boot gemonteerd zitten, wij zijn ook in het bezit van een Warrior 165 en denken erover om ook zoiets te monteren.
het mailadres is:
a.boomman@upcmail.nl
bijvoorbaat hartelijk dank.
mvg boomman D594
Zou je één of meerdere goede foto's naar mij willen mailen van hoe de tabs aan de boot gemonteerd zitten, wij zijn ook in het bezit van een Warrior 165 en denken erover om ook zoiets te monteren.
het mailadres is:
a.boomman@upcmail.nl
bijvoorbaat hartelijk dank.
mvg boomman D594