Hallo allemaal.
voor iedereen een visrijk 2011 toegewenst!
Daar ik overweeg om mijn stacaravan in zeeland (serooskerke) om te ruilen voor een huis in blankenbergen zou ik wel wat info willen verkrijgen over de trailerhellingen in de buurt .
Is er mischien iemand die deze haven als uitvalsbasis heeft .
is de helling gratis of betalend? waar is er een bootstalling?
in zeeland staat hij langs de caravan op de camping maar in blankenbergen heb ik alleen een achtertuintje.
groetjes gaston oeyen
blankenbergen
-
Re: blankenbergen
Hoi Gaston
In Zeebrugge is er een trailerhelling en die is gratis , maar of je bij volledig laagwater de helling kunt gebruiken weet ik niet maar da kan je best zelf is gaan kijken bij laagwater of het mogelijk is of er ergens een bootstalling in de geburen is zou ik niet weten
MVG
Eddy
In Zeebrugge is er een trailerhelling en die is gratis , maar of je bij volledig laagwater de helling kunt gebruiken weet ik niet maar da kan je best zelf is gaan kijken bij laagwater of het mogelijk is of er ergens een bootstalling in de geburen is zou ik niet weten
MVG
Eddy
-
Volgens mij is de helling te Zeebrugge voor het ogenblik, en dit reeds voor een lange periode, niet meer te gebruiken wegens werkzaamheden.
Eddy Timmermans delta 1052
Eddy Timmermans delta 1052
-
de helling in zeebrugge is normaal de gemakkelijkste maar niet bruikbaar met laag water (er zit een betonnen opkant aan het laagste punt welke met laag water droogvalt
bovendien is men hier aan het werken voor uitbreiding van de jachthaven met als gevolg dat men maar een smal stuk meer opengelaten heeft net voldoende voor 1 boot
blankenberge heeft 2 hellingen maar elk met nadelen
de eerste aan de kant van het centrum is enkel bereikbaar via een betalende parking, laat je enkel de boot er in zonder er te parkeren mag je er gratis op, in de zomer als de parking vol staat is hij echter nauwelijks berijkbaar door geparkeerde auto's
de tweede aan de westkant van de haven is dan weer enkel toegankelijk als de poorten openstaan, de doorgang bevind zich nl in een verhoogde dijk en deze helling is ook zeer stijl, 4x4 is bijna noodzakelijk tenzij je enkel bij hoogwater gebruikt
bovendien is men hier aan het werken voor uitbreiding van de jachthaven met als gevolg dat men maar een smal stuk meer opengelaten heeft net voldoende voor 1 boot
blankenberge heeft 2 hellingen maar elk met nadelen
de eerste aan de kant van het centrum is enkel bereikbaar via een betalende parking, laat je enkel de boot er in zonder er te parkeren mag je er gratis op, in de zomer als de parking vol staat is hij echter nauwelijks berijkbaar door geparkeerde auto's
de tweede aan de westkant van de haven is dan weer enkel toegankelijk als de poorten openstaan, de doorgang bevind zich nl in een verhoogde dijk en deze helling is ook zeer stijl, 4x4 is bijna noodzakelijk tenzij je enkel bij hoogwater gebruikt