Prachtige service van Pure-Fishing (Verdeler Shakespeare)

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Peter Beeckman

Prachtige service van Pure-Fishing (Verdeler Shakespeare)

Bericht door Peter Beeckman »

Ik vis zelf al jaren met de "Ugly Stick" wegens zijn reputatie en dit jaar kocht ik in een gekende hengelsportzaak 2 hengels aan van het nieuwe model, zijnde 2 x de Ugly Stik "Braid 12/20 lb". Niettegenstaande ik hier positieve artikels over had gelezen brak één van de hengels reeds tijdens de tweede vistocht daar waar het bovendeel over het onderdeel schuift (verbindingspen). Ik bracht de hengel terug naar de winkel en de winkelier stelde direct dat dit mijn fout was (terwijl de breuk duidelijk op de contactlijn was) maar na hem te wijzen op de garantievoorwaarden zou hij mij toch proberen te helpen. De gebroken hengel werd meegenomen en als bewijsmateriaal kreeg ik een kladje uit een agenda. Ik had er eigenlijk direct weinig geloof in maar daar sta je dan met een kladje en zonder enig verder bewijs van het bestaan van de hengel tenzij enkele fotos. Vorige week ging ik terug naar de winkel en bij overhandiging werd het kladje direct in duizend stukjes gescheurd. De winkelier stelde dat Shakespeare gemeld had dat deze hengels niet meer gemaakt werden en mij een andere hengel ter vervanging werd opgestuurd, nl. een Ugly Stik Uptide 510. Dit leek mij een meer dan onwaarschijnlijk verhaal daar volgens mij de gebroken hengel perfect kon gerepareerd worden (Moest de hengel jaren oud zijn geweest ik had de reparatie zelf uitgevoerd maar aangezien hij slecht dit jaar was aangekocht leek het mij beter de winkelier te contacteren) en het verhaal leek mij ook niet overeen te komen met de reputatie welke Shakespeare heeft en de garantievoorwaarden door hen gepost op het internet. Als je een bepaalde hengel koopt dat is dit steeds omwille van bepaalde karakteristieken, dat deze zou vervangen worden door een ander exemplaar welke je anders pers