Ik heb een vraagje over het inloggen, ik moet telkens weer opnieuw inloggen als ik de site bezoek, terwijl ik het hokje aangevinkt heb dat ik bij de volgende keer automatisch bent ingelogt , maar dat werkt niet bij mij? zijn er meer mensen die dit ook hebben en mogelijk nu mogelijk hebben verholpen , wat heb je daar aan kunnen doen, bij Koen staat het goed ingesteld zo hij zij, het moet aan mijn kant zijn maar kan niet vinden wat het is.
hoop iets te vernemen.
Moeten jullie ook nog inloggen om het forum te kunnen zien, of lukt alleen lezen nu wel zonder inloggen? Ik kan nu het hele forum zien zonder inloggen. Waarom dat automatisch inloggen niet lukt is me een raadsel, die instelling opd e server staat aan.
heb precies hetzelfde, maar dat had ik ook al vantevoren ( voor het nieuwe forum),
en alleen bij de deltavissers.( zelfs toen ik de beveiliging lager had gezet, en de deltavissers-site had 'geaccepteerd' als veilige site.
ook ik dacht dat het aan mijn computer lag, maar ja, ben ook geen expert in deze.
nee koen
we ( ik dan) kunnen wel lezen van het forum, maar als je je inlogt, en hem uitzet, en daarna weer naar de delta-site gaat ben je altijd weer uitgelogt, dus moet je je weer inloggen.
voor de functie 'lees alleen de ongelezen berichten' , moet je bv. ingelogt zijn, of voor bv. een antwoord te geven.
zal wel niet zo gemakkelijk worden , denk ik.
Koen De Bièvre schreef:Moeten jullie ook nog inloggen om het forum te kunnen zien, of lukt alleen lezen nu wel zonder inloggen? Ik kan nu het hele forum zien zonder inloggen. Waarom dat automatisch inloggen niet lukt is me een raadsel, die instelling opd e server staat aan.
Hoi Koen , nee ik hoef niet in te loggen om het forum te lezen , maar wel als ik een reactie wil plaatsen, voorheen kon ik dat ook gewoon, toen bleef ik ingelogt staan.
Probeer het nu nog eens...
Ik heb de serverinstellingen zo gezet dat je om de 100 dagen verplicht weer manueel moet aanloggen.
Mogelijk dat het nu wel werkt.
harrie cas schreef:hier ook koen elke keer opnieuw inloggen ook al vink je automatisch aan.
ik ook , en om de functie "toon nieuwe berichten" te gebruiken moet je ingelogd zijn
forum is wel 'leesbaar' zonder ingelogd te zijn
ik gebruik firefox en safari op Mac
Hoi,
In het begin kon ik alles op het forum zo zien,daarna moest ik me inloggen nu gaat het weer vanzelf en moet ik me enkel inloggen om een reactie te plaatsen(bv iets over pannenkoeken of zo)
Hoef ook niet in te loggen om forumnieuws te zien.
Wel om een reactie te plaatsen..
wat dan het probleem is bij andere forumgebruikers?.
Heb meer verstand van bootjes.....¿?