Hallo allemaal,
ik ben sinds kort lid van Deltavissers.nl.
voor dat ik een boot aanschafte, heb ik als gast meerdere malen het forum geraadpleegd.
Eigenlijk stond het al vast wat ik wilde, maar was nieuwschierig wat men over bepaalde zaken dacht.
Het is 8 jr geleden dat ik mijn laatste boot had.
Uit de ervaringen met mijn vorige boten, kwam naar voren dat ik nu een handzaam bootje zocht met bbm.
3 mnd geleden heb ik een Beekman 520 fish (1994) aangeschaft, voorzien van een 70pk Johnson 2t.
Qua merk motor niet helemaal mijn keuze, maar het ging mij om de romp.
Ik zocht een 2de hands Beekman in org.staat waarvan de romp onbeschadigd en onbehandeld was.
De motor nam ik voor lief. Mocht hij niet goed zijn dan....
De boot heb ik voor diverse doeleinden gekocht, maar voornaamste vissen (met mijn oudste zoon 8jr) op de Oosterschelde en Westerschelde.
Het gaat mij niet om de kilo's maar om de lol en grijns op mijn zoons gezicht, als er een vis naar boven komt. Als we genoeg hebben dan draaien we terug en gaan we naar huis om de vangst te verschalken.
tot zover,
groeten,
Jeff
nieuw op het forum.
-
Re: nieuw op het forum.
Jeff,
Welkom bij de vereniging. Zoals je misschien al gemerkt hebt zijn er hier achter de schermen "dagelijks" mensen vrijwillig bezig om onze belangen te verdedigen, om onze fantastische hobby zoveel (als dat nog kan de dag van vandaag) als mogelijk in vreiheid te kunnen laten beoefenen. Daarom hoe meer leden hoe meer inspraak, buiten alle andere voordelen die je bij de vereniging hebt zoals wedstrijden, deltabeurs, goedkope spitverhunnig en nog veel meer.
Vis je in Nederland vergeet dan zeker "niet" donateur van de KNRM te worden, zeeer belangrijk!!! Hoop niet dat je ze ooit nodig hebt, maar met die ouwe johnson zou ik toch maar opletten.
Veel succes
Jerry
Welkom bij de vereniging. Zoals je misschien al gemerkt hebt zijn er hier achter de schermen "dagelijks" mensen vrijwillig bezig om onze belangen te verdedigen, om onze fantastische hobby zoveel (als dat nog kan de dag van vandaag) als mogelijk in vreiheid te kunnen laten beoefenen. Daarom hoe meer leden hoe meer inspraak, buiten alle andere voordelen die je bij de vereniging hebt zoals wedstrijden, deltabeurs, goedkope spitverhunnig en nog veel meer.
Vis je in Nederland vergeet dan zeker "niet" donateur van de KNRM te worden, zeeer belangrijk!!! Hoop niet dat je ze ooit nodig hebt, maar met die ouwe johnson zou ik toch maar opletten.
Veel succes
Jerry
-
- Beheerder
Ik moest het ook eerst een aantal malen lezen.
Maar wat dhr. Wilders bedoelt is dat hij toegang heeft gekregen tot het forum.
Dat is zowel voor leden als niet leden.
Zover mij bekend komt dhr. Wilders (nog?) niet voor in het ledenbestand.
Maar wat dhr. Wilders bedoelt is dat hij toegang heeft gekregen tot het forum.
Dat is zowel voor leden als niet leden.
Zover mij bekend komt dhr. Wilders (nog?) niet voor in het ledenbestand.
-
Hallo Rinus,
klopt. lid van het forum op deltavissers.nl
m.vr.gr,
Jeff
klopt. lid van het forum op deltavissers.nl
m.vr.gr,
Jeff