Help
-
Help
Waar staan nu weer de foto's van onze leden hun bootjes kan het niet direkt vinden.
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
- Beheerder
-
Re: Help
Dank U Koen kheb intussen gezien dat ik een link heb bij mijn favorieten ha ha alsheimer light.
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
Bij bijna de helft van de mensen die een bypassoperatie hebben ondergaan zijn de geestelijke vermogens ( geheugen en concentratievermogen) bij ontslag uit het ziekenhuis met minstens 20 procent afgenomen. Een half jaar later is dat teruggelopen tot 24 procent van de patiënten sprake van een afname van de geestelijke vermogens. De afname in vijf jaar is bij hen tweemaal zo groot als bij leeftijdgenoten die niet geopereerd zijn schrijft M. Newman. (Duke university medical center Durham) in het medisch blad New Engeland Journal of medicine. Volgens Newman is het gebruik van de hart-longmachine de veroorzaker van de aantasting van de hersenen.
Zo zie je maar Mario dat elk voordeel zijn nadeel heeft ( heb Cruijff) Maar blijf maar hoop houden want ik heb dit al tweemaal meegemaakt en weet altijd nog mijn naam.
Groet (hoe was die nou ook weer)
Delta 543.
Zo zie je maar Mario dat elk voordeel zijn nadeel heeft ( heb Cruijff) Maar blijf maar hoop houden want ik heb dit al tweemaal meegemaakt en weet altijd nog mijn naam.
Groet (hoe was die nou ook weer)
Delta 543.
Groet Ries.
Delta 543.
Delta 543.
-
Now Ries eigenlijk heb ik er niet zoveel last van alsheimer light is maar een gezegde en nu na mijn revalidatie van +- 4md in super form mentaal en fysisch.
Ben intussen bezig om mijn bootje na 6mnd stilliggen terug in orde te brengen technische revisie is al gebeurd bij beekman keuring van auto en trailer ook en nu alles in de wax en de visspullen terug in orde en ik hoop dat we voor ik terug naar spanje vertrek nog eens kunnen gaan vissen hier vanuit Nieuwpoort of Neeltje Jans want heb gezien dat de vangstberichten beter en beter worden en het begint te kriebelen.
Ben intussen bezig om mijn bootje na 6mnd stilliggen terug in orde te brengen technische revisie is al gebeurd bij beekman keuring van auto en trailer ook en nu alles in de wax en de visspullen terug in orde en ik hoop dat we voor ik terug naar spanje vertrek nog eens kunnen gaan vissen hier vanuit Nieuwpoort of Neeltje Jans want heb gezien dat de vangstberichten beter en beter worden en het begint te kriebelen.
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
Ach, Mario het is iemand die weer eens iets zegt, een of andere dokter ik zou me maar niet al te druk maken. Maar helemaal negeren kun je het niet. Bij mij gaat het ook kriebelen, mijn boot is klaar ik moet hem alleen overvaren van Gastel naar Neeltje Jans. Dat is 100 KM met een sluis bij Bruinisse maar er is niet anders dan heel veel wind. Maar zodra het enigszins kan ga ik. Mario ik wens jou veel visplezier.
Groet Ries.
Delta 543.
Groet Ries.
Delta 543.
Groet Ries.
Delta 543.
Delta 543.
-
hoi Ries
Als je iemand hulp nodig hebt om hem over te varen laat het maar weten.
mijn gsm 0032476267445
Als je iemand hulp nodig hebt om hem over te varen laat het maar weten.
mijn gsm 0032476267445
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
Beste Mario,
De buurman die ook wel eens met ons meegaat om te vissen, gaat met mij mee om de boot terug te varen. Mijn vrouw komt ons dan halen met de auto bij Neeltje Jans. Ik vind het wel mooi van jou om mij eventueel te helpen, dank hiervoor, een volgende keer misschien graag.
Zeer hartelijke groet,
Ries.
De buurman die ook wel eens met ons meegaat om te vissen, gaat met mij mee om de boot terug te varen. Mijn vrouw komt ons dan halen met de auto bij Neeltje Jans. Ik vind het wel mooi van jou om mij eventueel te helpen, dank hiervoor, een volgende keer misschien graag.
Zeer hartelijke groet,
Ries.
Groet Ries.
Delta 543.
Delta 543.
-
Ik heb de foto’s ook eens bekeken, wat een hoop mooie boten zeg. Ik ben daar ook de boot van Mario tegen gekomen een pracht combinatie boot en trailer daar rijd deze ELPESCADOR zeer mooi mee naar Spanje. Ook zie ik iemand zo trots als een Pauw op de boot staan met het rood-witte shirt, ik neem aan dat deze man Mario is.
Maar wat ik me wel afvraag is het nou Wauters of Wouters. Want bij het forum is het een, en bij de boot twee.
Groet Ries.
Delta 543.
Maar wat ik me wel afvraag is het nou Wauters of Wouters. Want bij het forum is het een, en bij de boot twee.
Groet Ries.
Delta 543.
Groet Ries.
Delta 543.
Delta 543.
-
Het is wauters met au, wouters bij de foto's is een klein foutje van onze vriend die het fotoalbum samenstelde en de man met de rood witte shirt ben ik inderdaad de foto is van de dag toen mijn bootje de eerste maal te water ging in Antwerpen aan de schelde.
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
Mario,
Sorry maar ik heb het reeds veranderd.
Jammer genoeg komen er geen meer bij de laatste tijd.
Sorry maar ik heb het reeds veranderd.
Jammer genoeg komen er geen meer bij de laatste tijd.
Groeten
Delta 284
Theunissen Frank
Delta 284
Theunissen Frank
-
Frank,
Ik heb geprobeerd mijn boot te verwijderen en een foto van de nieuwe te plaatsen, echter lukt het
me niet.
Kan jij dit regelen ??
Mvg Walter D 1128 delsar5@gmail.com
Ik heb geprobeerd mijn boot te verwijderen en een foto van de nieuwe te plaatsen, echter lukt het
me niet.
Kan jij dit regelen ??
Mvg Walter D 1128 delsar5@gmail.com
-
Zodra ik foto's heb van mijn boot komt er ook een van mij te staan. Ik ben nu al aan het sparen voor een fototoestel, want het heeft me de laatste tijd al genoeg gekost.
DELTAVISSERS...MARIFOON...KNRM....DELTABAK...VAARBEWIJS 1+2 Allemaal om een bolleke te vangen want meer is het nog niet geweest.
Groet Ries.
Delta 543.
DELTAVISSERS...MARIFOON...KNRM....DELTABAK...VAARBEWIJS 1+2 Allemaal om een bolleke te vangen want meer is het nog niet geweest.
Groet Ries.
Delta 543.
Groet Ries.
Delta 543.
Delta 543.
-
walter,
Stuur de foto gewoon naar mij door want alleen ik kan dit veranderen daar ik de site gemaakt heb.
franK.theunissen@pandora.be
Stuur de foto gewoon naar mij door want alleen ik kan dit veranderen daar ik de site gemaakt heb.
franK.theunissen@pandora.be
Groeten
Delta 284
Theunissen Frank
Delta 284
Theunissen Frank
-