als wij uit de Betuwe komen is Stellendam voor ons het dichtstbij om te traileren.Hoe lang is dat varen naar meerkerk gebied of kan ik beter naar de brouwersdam of neetje jans doorrijden met de auto.Hoe zijn de vangsten daar ? als het weer meezit willen we 31-03 weer gaan vissen
groeten delta 1528 Wim
meerkerk gebied
-
Re: meerkerk gebied
Hoi Wim,
Het meerkerk gebied is te vinden op zo ongeveer de volgende afstanden hemelsbreed! (vanaf Stellendam zou je dan een flink stuk over land moeten varen/ploegen
)
Neeltje Jans 19 km
Brouwersdam 36 km
Stellendam 47 km
Wij vertekken altijd uit Neeltje Jans.
Over de vangsten kan ik niet veel vertellen, voor mij is het weer even terug dat ik daar gevist heb. Misschien dat iemand anders hier meer over kan vertellen.
Groeten Henry Delta 1633
Het meerkerk gebied is te vinden op zo ongeveer de volgende afstanden hemelsbreed! (vanaf Stellendam zou je dan een flink stuk over land moeten varen/ploegen

Neeltje Jans 19 km
Brouwersdam 36 km
Stellendam 47 km
Wij vertekken altijd uit Neeltje Jans.
Over de vangsten kan ik niet veel vertellen, voor mij is het weer even terug dat ik daar gevist heb. Misschien dat iemand anders hier meer over kan vertellen.
Groeten Henry Delta 1633
-
Re: meerkerk gebied
Vanuit Stellendam kun je naar het oude adriana wrakje en omgeving. (makreel en prima schar stek)
Richting Maasvlakte bij de nieuwe MV boei. (schar)
Onderweg naar de Maasvlakte kom je de hinder boei tegen , altijd goed voor makreel in de zomer.
Veel visplezier
Alex D561
Richting Maasvlakte bij de nieuwe MV boei. (schar)
Onderweg naar de Maasvlakte kom je de hinder boei tegen , altijd goed voor makreel in de zomer.
Veel visplezier
Alex D561
e-tec rulez !!