Misschien krijg ik later wel spijt van het berichtje dat ik nu ga schrijven. Maar ja....
Bij de laatste wedstrijd kon ik niet mee doen en daarom heb ik bedacht: ik ga op de uiteinde van de pier zitten en probeer van zoveel mogelijk boten die de haven binnenkomen foto's te maken. Dat is ook gebeurd. Er werd verteld in de frituur "De Helling" dat de A.I.D. foto's aan het maken was, maar nee, dat was ik. Toch leuk als mensen je voor A.I.D.-er aanzien

Nu wil ik wedstrijdvissers best foto's zenden, sterker nog: ik heb dat al gedaan en van een aantal staat de foto inmiddels als achtergrond op hun PC. Maar...............een aantal boten zijn ook voor mij onherkenbaar.
Daarom, als je een digitale foto wilt toegestuurd krijgen, dan heb ik nodig:
*de naam van de boot
*kleur van de boot
*type van de boot (bijvoorbeeld een Beekman, een Orca etc.)
*registratienumer van de boot
etc. etc.
Zonder die gegevens is het voor mij onmogelijk om jouw boot te achterhalen!
De foto's zijn van een redelijk groot formaat (bestand). Verkleinen is weer een werk er bij. dus ik stuur het originele formaat! Is je postbox niet groot genoeg? ja, dan is dat helaas....pindakaas.
Ik ga ook geen afdrukken maken. Begrijp mij goed: ik wil alleen digitaal foto's doorzenden.
Ook kan het verzenden even duren. Ik ben weliswaar met pensioen, maar ik heb volop werk. Dus heb a.u.b. even wat geduld. Er hebben 68 boten meegedaan, dus als iedereen mij mailt, dan is dat best de moeite.

Maar wil je graag een foto van jouw varende boot..............mail mij dan. biondina@zeelandnet.nl
Ik ben benieuwd!
Vriendelijke groet,
Ben
Delta 72