stalling in omgeving oosterschelder

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Jan Bel

stalling in omgeving oosterschelder

Bericht door Jan Bel »

Hallo Deltavissers,

ik zal mij eerst even voorstellen mijn naam is Jan Bel en ik woon in Zwolle dus ik woon niet zo dicht bij de zee zal ik maar zeggen.
Nu heb ik mij een half jaar geleden een bootje aangeschaft (wato 4.90 mtr) met een 30 pk mercury efi en wil daar maa graag een beetje onder de kust , oosterschelder en de grevelingen gaan vissen.
Nu zoek ik een stalling in de omgeving van de oosterschelde want om iedere keer deze boot mee te slepen naar zee is geen optie.
Weet er iemand een stalling waar ik mijn boot kan stallen en waar deze ook nog veilig staat.
Graag hoor ik van jullie.

M.v.g. Jan Bel.
zeebaarsvisser(ad)hotmail.nl
Kees Michielsen
Contacteer:

Re: stalling in omgeving oosterschelder

Bericht door Kees Michielsen »

Hallo Jan,

kom ik je hier ook tegen :D

Gebruik de zoekfunctie eens op het woord stalling in onderwerpen en berichten, kom je in ieder geval een adres tegen van een stalling in Kamperland.

Ook hier kun je eens kijken: http://www.zeelandnet.nl/prikbord/zoek. ... k=stalling

groeten,

Kees
Boston Whaler Montauk fanatic
http://www.zeevissenlangeland.nl/
Jan Bel

Bericht door Jan Bel »

Hoi Kees,

alles goed daar, bedankt voor de tip ik wist niet dat het zo makkelijk was een stalling te vinden, dat
gaat nu zeker lukken.

groetjes Jan.
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

Hoi
Ben momenteel wel in spanje maar heb je berichtje gelezen kwestie van contact te houden met het thuisfront,de visserij hier in de buurt van valencia is wel spectaculair met het eigen bootje.
Probeer eens bij Berend htm in Colijnsplaat tel?0031653434070 of 0031113695349 die heeft misschien nog plaats ik sta daar ook.
elpescador

delta 1518
Jan Bel

Bericht door Jan Bel »

Hoi Mario.

lekker op vakantie in Spanje en dan ook nog lekker vangen ook wat wil je nog meer.
Bedankt voor de tip, het ligt wel heel mooi centraal aan de Oosterschelder en niet ver van Neeltje Jans ik ga daar zeker mee bezig.

M.v.g. Jan Bel.
Plaats reactie