boot invoeren vanuit uk
-
boot invoeren vanuit uk
ahoi kan er iemand wat info geven over het overbrengen van een boot uit de uk - wat moet er gebeuren - waar moet ik opletten - de boot staat op trailer- - en kan ik die in nl laten registreren groeten erwin
-
Re: boot invoeren vanuit uk
Je koopt de boot daar.
Je betaalt 20% BTW
Je hebt een originele rekening bij je.
Kijk of de trailer gekeurd is.
Je neemt de ferry en je bent weer terug.
Als je een boot hebt die harder als 20km/uur vaart ben je verplicht die boot en motor te registreren bij het postkantoor. Dat nummer of kenteken geldt niet voor op zee.
Je betaalt 20% BTW
Je hebt een originele rekening bij je.
Kijk of de trailer gekeurd is.
Je neemt de ferry en je bent weer terug.
Als je een boot hebt die harder als 20km/uur vaart ben je verplicht die boot en motor te registreren bij het postkantoor. Dat nummer of kenteken geldt niet voor op zee.
-
Ik heb zelf een boot uit UK ingevoerd; als Belg moet je wel rekening houden dat je een extra belasting dient te betalen van 2500 € als die boot langer is dan 7.5 m; als je een vlaggebrief wil aanvragen tenminste.
Voor het overige betaal je best de UK-BTW = minder dan de 21% in België
succes
Voor het overige betaal je best de UK-BTW = minder dan de 21% in België
succes
-
Als je hem gewoon achter je auto hangt , met een kentekenplaat die klopt , is er niemand die iets zegt!
Hier naar het postkantoor , als die sneller gaat dan 20 km/u , om te registreren en klaar ben je....
Is de boot te groot vaar je hem zelf over......
Hier naar het postkantoor , als die sneller gaat dan 20 km/u , om te registreren en klaar ben je....
Is de boot te groot vaar je hem zelf over......