Diefstal

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
walter de landsheer

Diefstal

Bericht door walter de landsheer »

Collega,s
Moest er iemand saltiga,s 4500 of stella,s 8000 sw-pg tegen komen met initialen WDL, gelieven mij dan te verwittigen op delsar5@gmail.com, deze molens zijn gestolen daar ik op uitnodiging ging vissen in Belgie. mvg Walter
harrie cas

Re: Diefstal

Bericht door harrie cas »

walter hebben ze in je boot ingebroken.er is tegenwoordig niks meer veilig en msschien nog wat schade aan je boot.of hebben ze bij je thuis de boel gestolen.nou veel sterkte met het terug vinden van je molens.
walter de landsheer

Bericht door walter de landsheer »

Harrie,
Ze zijn uit de garage verdwenen, daar alles klaar stond om te gaan vissen.
Normaal staat er niks in de garage, maar nu per uitzondering om de vrouw niet wakker te moeten maken wel .
Walter
Frans Salvo

Bericht door Frans Salvo »

Walter,
klote man; en hoe en waar heb je die initialen op je molen gezet ?

als er dan dergelijke molen wordt aangeboden die op die plaats wat is bijgewerkt...

sterkte
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

Mannen waar gaat dit naartoe ze moesten hun handen afkappen .
Bij mij is het ook gebeurd in de stalling in collijnsplaat dat zijn dan nog kollegas?want er kan niemand anders binnen ,ik was ook een aantal zaken kwijt zoals een shimano speadmaster jigging en splitring tang rapala en een hele rits klein materiaal mijn stella 8000 lieten ze liggen te opvallend ? of dus opgelet als er mensen zijn die plots zaken in de aanbieding verkopen.
Mensen mensen de wereld is naar de kl,nog een gezond en gelukkig 2011
elpescador

delta 1518
Rien Meijs

Bericht door Rien Meijs »

hoi walter vind het maar vreemt als je nooit je spullen in die ruimte hebt staan en een keer wel dan zouw ik bijna zeggen dat dit geen onbekende zijn geweest , moeten hebben geweten dat die spullen er wel in staan . anders vindt ik het zeer toevallig .hoop dat je spullen toch nog terug komen wie kun je nog vertrouwen in deze tijd . triest
Plaats reactie