boot
-
boot
hallo , heb andere boot gekocht(rodman)in ierland, er zit op gebied van navigatie allemaal materiaal op van raymarinne oa c120--c80--padvinder radar plotter denk c50--autopilot--navtex--ais-- 2x epirp -- lyftags--marifoon enz . het probleem is dat een en ander volgens mij niet met mekaar korrespendeert . ik kan bv geen radar over de kaart (overlay)krijgen, de auto pilot wijkt enkele graden af van de gps -- de nmsi nrs moeten verandert worden enz , kan eigenlijk het bos door de bomen niet meer zien.weet er iemand of het mogenlijk is om al deze aparaten aan elkaar te koppelen ,of is er iemand onder jullie die er alles van kent en dat op de wereld kan krijgen ik zou u eeuwig en een dag dankbaar zijn .moet waarschijnlijk wel wat kabels en dergelijke bijkopen ,dus de persoon moet mischien ter plaatse komen kijken. voelt zich iemand geroepen , (kosten worden uiteraad vergoed). graag reactie
-
Re: boot
Hallo,
Ik denk dan dat je het beste naar Arnaud Teigeler kunt gaan,
hij woont in Zierikzee
Maar momenteel is hij op vakantie dacht ik naar Mexico.
offshore@12move.nl
Ik denk dan dat je het beste naar Arnaud Teigeler kunt gaan,
hij woont in Zierikzee
Maar momenteel is hij op vakantie dacht ik naar Mexico.
offshore@12move.nl
-
Dag Eddy,
Misschien kun je even een mailtje doen naar Jos Boone.
Zij weten misschien iemand , die kan helpen.
Of naar de ruilbeurs komen en terplaatse vragen.
Groeten,
jan De Jonghe
Misschien kun je even een mailtje doen naar Jos Boone.
Zij weten misschien iemand , die kan helpen.
Of naar de ruilbeurs komen en terplaatse vragen.
Groeten,
jan De Jonghe
-
hallo jan ,fijn nog iets van u te horen, ik hoop dat het u goed gaat , ook met de verkoop van de cheetah catemarans .ik heb dat overwogen , fijne boot, zeer zeewaardig. ik heb nietemin beslist om een rodman 11,50 te kopen omdat mijn vrouw er iets aan heeft. boot is ook geschikt om meerdaagse tochten mee te maken . denk dat we als zeevisser de kerk een beetje in het midden van het dorp moeten houden . u kent mijn probleem , zaak , werk , weinig tijd en toch visser en u begrijpt , ge koopt iets en ge zout nie liever willen dat er een paar mensen meegaan die de boel regelen en u naar een paar vistekken brengen om wat vis te vangen . wat de firma boonen betreft , ik heb er al diverse keer zaken mee gedaan , niet te overtreffen op gebied van servise en kennis, maar ik kan die mensen ook begrijpen , ge koopt iets in het buiteland en als er wat problemen zijn vraagt ge of zij het kunnen oplossen . zo werkt het meestal niet. ik ga dan ook deze mensen er niet mee lastig vallen .ik hoop dat er iemand van de club hier mischien een oplossing voor vind . ga naar de beurs in oudorp komen en ik hoop u daar te zien om wat bij te praten. vr groeten eddy