Hallo een reactie op een reactie
Laat ik duidelijk zijn dat ik niemand wil krenken of benadelen zeker niet iemand die vrijwillig dingen doet voor een ander.
Koen bij deze wil ik mij verontschuldigen op mijn reactie van jou op mijn oproep van dr.depth Koen sorry .
maar wat is er mis mee als ik aangeef (kom de 21 januari naar leende )
en dan reageer op een ander bericht van een goed initiatief met dat ik dat van koen minder vind
mag ik
Maar ik wil hierbij toch graag mijn frustratie weg schrijven .
Ik ben samen met andere leden 3 jaar geleden begonnen met het opstarten van Thema avonden .
Met als doel alle leden maar zeker die wat verder van de kust wonen bij elkaar te brengen zodat we dingen gezamenlijk kunnen doen bvb naar de verdere wrakken, lood gieten ,samen naar de grote plas rijden ,vis reizen, informatie avonden over van alles en nog wat als het maar met onze hobby te doen heeft enkele voorbeelden veiligheid zowel op het water als onder weg (wij moeten zo’n 180 km rijden om onze hobby uit te voeren ) KNRM (Michelle Blauw) John Ezerdam J, seals enz. en enkele leden die hun kennis met ons wilden delen en waar iedereen het zijne mee kon doen hebben avonden verzorgd hiervoor nog mijn dank
Maar ik had ook een mailtje gestuurd naar het bestuur met de vraag of er niet een oproep gedaan kon worden in het (ons) clubblad over de thema avonden dus en ook met de vraag dat we iedere keer naar de kust moesten voor informatie avonden (Dorptienden Ouddorp ).en of het niet in combinatie kon een avond aan de kust en een voor de achterban regio Eindhoven eventueel bij mij dus en dat ik best wel een soort van clubhuis wou zijn .
kreeg van Koen een

positieve mail terug van dat hij het een goed initiatief vond en zeker zijn medewerking wilde verlenen maar werd een week later terug gefloten ik kreeg een mail terug van het bestuur dat hieraan totaal geen medewerking zou worden verleend !!?????
ik dacht en vind dat je als bestuur zo'n initiatief van een lid (al van 1985)krijgt
je dat zou moeten ondersteunen en dat je daaraan je medewerking verleend in plaats daarvan werd ik tegen gewerkt (monddood gemaakt )
een bestuurslid gaf mij per mail te kennen dat het de vereniging Zuid-West was en niet Zuid-Oost ?? en dat die (leden ) maar naar de kust moesten komen als er een avond was
tellen we dan niet mee !!
ik mocht dus niet
ons clubblad daarvoor gebruiken om hiervan een oproep te doen
waarom weet ik niet maar vond het wel raar ! het enigste wat ik wel mocht was op het forum
maar verder nix dat is dus moeilijk om al die leden dan te benaderen
nou organiseer ik samen met andere een thema avond over dr. Depth medewerking wat betreft het clubblad krijg ik niet
maar er word wel een oproep gedaan of er niemand is die hierover en artikel wil schrijven in het clubblad dat kan dan wel
maar een oproep van mij aan de leden dat gaat niet word ik hier onderuit gehaald of niet
Laat ik wel duidelijk stellen dat aan deze avonden hieraan geen winst bejag(commercieel) zit en dat ik menige spreker uit eigen zakje een waardering heb meegegeven dat was dan in de vorm van enkele flesjes wijn
En dat wat er nu gevraagd word voor dr.depth puur kosten zijn !!!! voor onze spreker en stookkosten enz.
en sluit hierbij af met de woorden van die gene de hier fel op reageren , een gemiste kans ,niet verdiend ,

en
Verder laat ik het hierbij
En wens allen een goed en gezond 2011
met een visgroet
Bennie van Hooff