kaartplotter/combo
-
kaartplotter/combo
Hallo,
Kan/wil in iemand mij wegwijs maken bij de keuze van een goede kaarplotter?
Er zijn zoveel apparaten op de markt.
Ben onlangs bij een watersportzaak geweest en heb daar uitleg gekregen over een Humminbird 798c si combo (1599.00).de verkoper heeft vanalles uitgelegd o.a het schijnbaar mooie en duidelijke beeld onder water volgens verkoper kun je echt alles zien,?
Heeft iemand ervaring met dit merk/apparaat of kijk ik beter uit naar een ander merk?
alvast bedankt
MvGr
Jeffrey D1598
Kan/wil in iemand mij wegwijs maken bij de keuze van een goede kaarplotter?
Er zijn zoveel apparaten op de markt.
Ben onlangs bij een watersportzaak geweest en heb daar uitleg gekregen over een Humminbird 798c si combo (1599.00).de verkoper heeft vanalles uitgelegd o.a het schijnbaar mooie en duidelijke beeld onder water volgens verkoper kun je echt alles zien,?
Heeft iemand ervaring met dit merk/apparaat of kijk ik beter uit naar een ander merk?
alvast bedankt
MvGr
Jeffrey D1598
Mvgr Jeffrey
Delta 1598
Delta 1598
-
Re: kaartplotter/combo
Jeffrey,
Ikzelf heb een dieptemeter (X510C), plotter (GPS7200) en marifoon (LVR880) van lowrance aan boord staan, je bent van harte uitgenodigd om deze apparaten werkend te zien, ook op mijn huisadres kan ik de plotter en dieptemeter demonstreren, je kent mijn contactgegevens.
Roald
D1360
Ikzelf heb een dieptemeter (X510C), plotter (GPS7200) en marifoon (LVR880) van lowrance aan boord staan, je bent van harte uitgenodigd om deze apparaten werkend te zien, ook op mijn huisadres kan ik de plotter en dieptemeter demonstreren, je kent mijn contactgegevens.
Roald
D1360
-
Hallo Jeffrey,
Bij mij staat apparatuur van Seiwa aanboord.
Een combi plotter/visvinder Seiwa-Oyster 11 inch met een 24 mijls radar.
Alles is werkend te zien bij mij in de schuur.
Je bent van harte uitgenodigd.
Ik ben te bereiken via mijn mail-adres op de bestuurspagina.
Groeten,
Marcel Brevé
Delta 1566
Bij mij staat apparatuur van Seiwa aanboord.
Een combi plotter/visvinder Seiwa-Oyster 11 inch met een 24 mijls radar.
Alles is werkend te zien bij mij in de schuur.
Je bent van harte uitgenodigd.
Ik ben te bereiken via mijn mail-adres op de bestuurspagina.
Groeten,
Marcel Brevé
Delta 1566
-
Hier een lowrance X125 en een Standard Horizon CP300 met C-Map.
Ga eens spelen met wat verschillende apparaten bij een winkel, kom je er vanzelf achter wat je handig vind.
Ik heb de CP 300 gekozen vanwege het gebruiksgemak, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Sterkte met je keuze.
Alex D561
Ga eens spelen met wat verschillende apparaten bij een winkel, kom je er vanzelf achter wat je handig vind.
Ik heb de CP 300 gekozen vanwege het gebruiksgemak, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Sterkte met je keuze.
Alex D561
e-tec rulez !!
-
Hoi goedenavond
Ik heb sinds 2j een nieuwe combo van navman 8100 11inch met radar en marif7200dsc nu northstar
zit in de groep simrad en lowrance en zijn compatible met cmap kaarten zeer tevreden ben reeds een paar maal naar spanje geweest en werkt allemaal prima.
Ik zou nu alleen mijn radardome willen vervangen door een broadband ipv de magnetron en een elektronisch compas met autopilot voor het trollen op de middelandse zee.
KIjk en hoor zeker eerst goed rond voor je beslist want dit setje kost wel wat euros en moet wel door vakkundige lui geplaatst worden.
Hoor eens bij Jos Bonen in middelburg en Beekman in Goes ongeloofelijke mensen met een goede service .
Ik heb sinds 2j een nieuwe combo van navman 8100 11inch met radar en marif7200dsc nu northstar
zit in de groep simrad en lowrance en zijn compatible met cmap kaarten zeer tevreden ben reeds een paar maal naar spanje geweest en werkt allemaal prima.
Ik zou nu alleen mijn radardome willen vervangen door een broadband ipv de magnetron en een elektronisch compas met autopilot voor het trollen op de middelandse zee.
KIjk en hoor zeker eerst goed rond voor je beslist want dit setje kost wel wat euros en moet wel door vakkundige lui geplaatst worden.
Hoor eens bij Jos Bonen in middelburg en Beekman in Goes ongeloofelijke mensen met een goede service .
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
ik weet niet waar je woont, maar bij matheussen ( watersportmatheussen.be), hebben ze alle soorten.
en francine trekt gerust een paar uurtjes uit om je een apparaat helemaal uit te leggen, waar heb je zo'n service? ook garantie is er prima..
en francine trekt gerust een paar uurtjes uit om je een apparaat helemaal uit te leggen, waar heb je zo'n service? ook garantie is er prima..
grtz, marcel D.1013
-
hey Marcel
inderdaad bij Francine krijg je alle nodige uiteg ,en als ik er al aan uit kan dat wil wel iets zeggen
Ik heb nu al meer dan een maand een HDS 10 geinstalleerd maar ik heb nog geen enkele keer kunnen gaan vissen met m'n nieuw speelgoed ( pokke wind)
grt tom van nuffel
inderdaad bij Francine krijg je alle nodige uiteg ,en als ik er al aan uit kan dat wil wel iets zeggen
Ik heb nu al meer dan een maand een HDS 10 geinstalleerd maar ik heb nog geen enkele keer kunnen gaan vissen met m'n nieuw speelgoed ( pokke wind)
grt tom van nuffel
-
ha tom,
ga dan eens lekker op het zoetwater snoek(baarzen).
ook prachtig, lekker rustig, geen golven, en toch die spanning, hé.
dan leer je gelijk ook je toestel goed kennen, en geloof me, daar kun je wat mee..
zou ook wel een 10 willen, maar ja, heb 'maar' een 7,
ga geloof ik omscholing aanvragen tot bakker. haha.
ga dan eens lekker op het zoetwater snoek(baarzen).
ook prachtig, lekker rustig, geen golven, en toch die spanning, hé.
dan leer je gelijk ook je toestel goed kennen, en geloof me, daar kun je wat mee..
zou ook wel een 10 willen, maar ja, heb 'maar' een 7,
ga geloof ik omscholing aanvragen tot bakker. haha.
grtz, marcel D.1013
-
hey Marcel
ik zou het ni doen ,veel te weinig vrije tijd
grt
ik zou het ni doen ,veel te weinig vrije tijd
grt