Zeebaarscompetitie
-
Zeebaarscompetitie
Hallo,
Dit jaar organiseer ik in samenwerking met Hengelsport De Kock een Zeebaarscompetitie. Peter en Sven zullen voor de nodige prijzen zorgen.
De wedstrijd loopt over een heel seizoen.
Iedereen kan en mag meedoen.
Voor meer info zie: www.hengelsportdekock.be
Ik hoop dat jullie meedoen.
Alvast dank.
Mvg,
Mark
Dit jaar organiseer ik in samenwerking met Hengelsport De Kock een Zeebaarscompetitie. Peter en Sven zullen voor de nodige prijzen zorgen.
De wedstrijd loopt over een heel seizoen.
Iedereen kan en mag meedoen.
Voor meer info zie: www.hengelsportdekock.be
Ik hoop dat jullie meedoen.
Alvast dank.
Mvg,
Mark
-
-
-
-
-
-
hey Marcel
bij mij is het probleem ik moet altijd in het weekend werken en kan alleen maandag en vrijdag en dit is voor mijn vrienden niet altijd ideaal
op de oosterschelde met kunstaas op de baars dat gaat nog alleen maar naar de wrakken vind ik alleen niet te doen
nog een jaartje of 25 en dan kan ik op pensioen en dan hebben we alle tijd van de wereld ,hopen dat er dan nog wat vis zit
grt tom
bij mij is het probleem ik moet altijd in het weekend werken en kan alleen maandag en vrijdag en dit is voor mijn vrienden niet altijd ideaal
op de oosterschelde met kunstaas op de baars dat gaat nog alleen maar naar de wrakken vind ik alleen niet te doen
nog een jaartje of 25 en dan kan ik op pensioen en dan hebben we alle tijd van de wereld ,hopen dat er dan nog wat vis zit
grt tom
-
-
van nuffel tom schreef:hey Marcel
grt tom
Heyyy dag Tom!
Ik kan vrij makkelijk vrij nemen door de week om eens een dagje op de zee te gaan vissen. Ik ben zelf een fanatieke zeebaarsvisser uit het antwerpse.
Mocht je nog eens iemand zoeken...
Groeten, stef (stefkewauters@hotmail.com)
-
Hoi Marcel.
ik heb soms wel eens hetzelfde probleem (als ik wil gaan vissen vanuit Westkapelle). Vorige week ben ik voor de 1ste x alleen vanuit Schelphoek geweest, echter niets gevangen, daar ik de plekjes en het vissen op zeebaars niet ken. Mocht je echter soms verlegen zitten om een vismaat kun je me altijd even bellen. In het algemeen zitten we ieder weekend in Zeeland (Westkapelle).
Langs de andere kant zou ik een aantal tips trucs en lessen zeer op prijs stellen.
Groeten Willem
Delta 410
voor meer info even mailen:
w.p.j.aweeterings@wanadoo.nl
ik heb soms wel eens hetzelfde probleem (als ik wil gaan vissen vanuit Westkapelle). Vorige week ben ik voor de 1ste x alleen vanuit Schelphoek geweest, echter niets gevangen, daar ik de plekjes en het vissen op zeebaars niet ken. Mocht je echter soms verlegen zitten om een vismaat kun je me altijd even bellen. In het algemeen zitten we ieder weekend in Zeeland (Westkapelle).
Langs de andere kant zou ik een aantal tips trucs en lessen zeer op prijs stellen.
Groeten Willem
Delta 410
voor meer info even mailen:
w.p.j.aweeterings@wanadoo.nl
Shetland Alaska 500
-
-
Zeebaarscompetitie
Dag Jerry,
Een serieuze joekel. Ik kijk er naar uit.
Marcel staat nu eerste maar dan heeft hij gelijk een reden om nog eens te gaan baarzen.
Bijna 80 cm is een geweldige uitdaging h? Marcel.
Marcel staat trouwens vanaf vandaag op de website met zijn vangst.
Mvg,
Mark
Een serieuze joekel. Ik kijk er naar uit.
Marcel staat nu eerste maar dan heeft hij gelijk een reden om nog eens te gaan baarzen.
Bijna 80 cm is een geweldige uitdaging h? Marcel.
Marcel staat trouwens vanaf vandaag op de website met zijn vangst.
Mvg,
Mark
-
-
-