Geachte leden Deltavissers,
Vandaag 31/12/2007 zowel mijn lidkaart als mijn Vispas 2008 ontvangen.
Alles perfect in orde en schitterend op tijd.
Het moment om de heer Visser, Koen De Bi?vre en alle leden van het Bestuur, alsook de vele vrijwilligers van de Deltavissers die zowel voor als achter de schermen werken, alsook de vele sponsors nog eens te bedanken voor de vele inspanningen die zij dagelijks leveren.
Verder aan iedereen een geweldig 2008 gewenst. En nu maar hopen dat 2008 het goede visjaar 2007 mag overtreffen. Niet alleen in vangsten maar vooral in visplezier.
Mvg,
Mark
Lidkaart, Vispas, Organisatie, ...
-
-
-
-
- Contacteer:
-
-
Ik wil ook deze mensen bedanken voor het werk dat ze hierin steken.
jammer genoeg werkt de post hier niet zo goed ik heb nog niks aangekregen
vandaag heb ik sinds november nog eens een boekje aangekregen van de delta club ben er 100% zeker van dat dit aan de post ligt en niet aan de mensen van onze club !!
heb al een mailtje verstuurd naar onze penningsmeester dus ben er zeker van dat die het nodige zal doen nu maar hopen dat het door komt
delta 808
jammer genoeg werkt de post hier niet zo goed ik heb nog niks aangekregen
vandaag heb ik sinds november nog eens een boekje aangekregen van de delta club ben er 100% zeker van dat dit aan de post ligt en niet aan de mensen van onze club !!
heb al een mailtje verstuurd naar onze penningsmeester dus ben er zeker van dat die het nodige zal doen nu maar hopen dat het door komt

delta 808