Delta beurs 2010
-
- Contacteer:
Delta beurs 2010
Ik ben net terug van een dagje beurzen in Ouddorp.
Lekker bijkletsen met gelijkgezinden, beetje snuffelen in de stands en spullen kopen waarvan je er thuis eigenlijk al genoeg hebt...
Schitterende prijzentafelo voor de tombola's!!!
Complimenten en dank aan het bestuur, de sponsors en de vrijwilligers die deze dag weer mogelijk gemaakt hebben.
Dames en heren, HET WAS WEER TOP!!!
Lekker bijkletsen met gelijkgezinden, beetje snuffelen in de stands en spullen kopen waarvan je er thuis eigenlijk al genoeg hebt...
Schitterende prijzentafelo voor de tombola's!!!
Complimenten en dank aan het bestuur, de sponsors en de vrijwilligers die deze dag weer mogelijk gemaakt hebben.
Dames en heren, HET WAS WEER TOP!!!
Boston Whaler Montauk fanatic
http://www.zeevissenlangeland.nl/
-
-
-
-
-
diverse systemen
Luxeproblemen dus; heeft een mens het ongelooflijke geluk om zo een Seiwa Oyster te winnen, blijkt dat die Seiwa niet "spreekt" met een Raymarine-radar-radome...
zal wel te moeilijk zijn om dat allemaal te uniformiseren zeker ?
Heeft er soms iemand een Seiwa radar-radome waar hij van af wil ?...
voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik volgend jaar terug lotjes koop... (en wat biertjes)
bedankt bestuur en sponsors
zal wel te moeilijk zijn om dat allemaal te uniformiseren zeker ?
Heeft er soms iemand een Seiwa radar-radome waar hij van af wil ?...
voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik volgend jaar terug lotjes koop... (en wat biertjes)
bedankt bestuur en sponsors
-
-
-
-
Frans Salvo
Als je niet tevreden bent om met een toestel van rond te ? 1600,- terug naar huis te gaan, zeg dat dan. Inleveren kun je de Oyster nog altijd. Er zijn genoeg gegadigden, die wel tevreden zijn.Dan kan ik het geheel alsnog opnieuw verloten via de site.
Ieder merk heeft zijn eigen programering voor scanners. Alleen hebben wij de grootste scannerfabrikant in de groep en dat is Koden.
Als je in de winkel een hele set met radar moet kopen ben je zo'n 2800,- kwijt; Nu heb je een lootje gekocht voor ? 1,-
Wij gaan er echt eens over nadenken of we volgend jaar nog zo rijkelijk zullen sponsoren.
Als je niet tevreden bent om met een toestel van rond te ? 1600,- terug naar huis te gaan, zeg dat dan. Inleveren kun je de Oyster nog altijd. Er zijn genoeg gegadigden, die wel tevreden zijn.Dan kan ik het geheel alsnog opnieuw verloten via de site.
Ieder merk heeft zijn eigen programering voor scanners. Alleen hebben wij de grootste scannerfabrikant in de groep en dat is Koden.
Als je in de winkel een hele set met radar moet kopen ben je zo'n 2800,- kwijt; Nu heb je een lootje gekocht voor ? 1,-
Wij gaan er echt eens over nadenken of we volgend jaar nog zo rijkelijk zullen sponsoren.
-
-
slecht geslapen ?
Hallo John,
slecht geslapen ? heb anders de indruk dat je eea totaal verkeerd opvat;
als ik zeg dat ik volgend jaar terugkom om lotjes (en biertjes ) te kopen en als ik bestuur en sponsors bedank; where the f.. is your problem ?
geef ik dan de indruk van niet tevreden te zijn ????
ik vind het jammer dat ik mijn bestaande radome niet kan gebruiken voor dit toestel; ni meer ni minder
het wordt tijd dat er wat meer zon komt, kunnen we allemaal wat ontspanningstijd (op zee) inlassen;
en dus John, ben ik helemaal niet ontevreden met dit toestel; alleen moet ik het even inpassen in mijn bestaande configuratie of, als blijkt dat dit te moeilijk is, het van de hand doen.
toch nog een prettige dag verder
slecht geslapen ? heb anders de indruk dat je eea totaal verkeerd opvat;
als ik zeg dat ik volgend jaar terugkom om lotjes (en biertjes ) te kopen en als ik bestuur en sponsors bedank; where the f.. is your problem ?
geef ik dan de indruk van niet tevreden te zijn ????
ik vind het jammer dat ik mijn bestaande radome niet kan gebruiken voor dit toestel; ni meer ni minder
het wordt tijd dat er wat meer zon komt, kunnen we allemaal wat ontspanningstijd (op zee) inlassen;
en dus John, ben ik helemaal niet ontevreden met dit toestel; alleen moet ik het even inpassen in mijn bestaande configuratie of, als blijkt dat dit te moeilijk is, het van de hand doen.
toch nog een prettige dag verder

-
+++++++++++++++++++++++++++++++++John Ezendam schreef:Frans Salvo
Sorry John ,maar ik snap je reactie ook niet , of lees het het verhaal van Frans niet goed.
-
Awel mensen als ik de verslagen van de beurs zo lees moet het weer supper geweest zijn ,ik was er spijtig genoeg niet heb in zuid spanje Torremolinos wat vitamientjes opgedaan zon zon en + - 18gr en eens niet gevist.
Wanneer zal het hier wat beter worden want met onze bootjes en die koude niet te doen.
Tot op het water
Wanneer zal het hier wat beter worden want met onze bootjes en die koude niet te doen.
Tot op het water
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
John
Hallo,
Hier gaat John wel 2 keer echt kort door de bocht.
Frans was toch duidelijk positief .
En dan nog eens dadelijk de hele sponsoring in vraag stellen!?
Terwijl alle Deltavissers het er unaniem over eens zijn dat we een geweldige sponsor hebben.
Laat de zomer maar snel komen zou ik denken.
Mvg,
Mark
Hier gaat John wel 2 keer echt kort door de bocht.
Frans was toch duidelijk positief .
En dan nog eens dadelijk de hele sponsoring in vraag stellen!?
Terwijl alle Deltavissers het er unaniem over eens zijn dat we een geweldige sponsor hebben.
Laat de zomer maar snel komen zou ik denken.
Mvg,
Mark
-
-
Hendrik Keizer schreef:John,
Die was ook doorspekt met smilies, om eventuele serieusheid heftig te verzwakken.
Ik vind het ook jammer dat ik mijn Garmin GMI10 niet kan updaten omdat ik geen Garmin plotter in het Netwerk heb.
Dat mijn motor niet met NMEA2000 kan praten omdat Maretron geen kabel wil maken.
Dat micro-c stekers er in verschillende varianten zijn.
Dat sommige nmea converters maar een paar woorden spreken.
Kortom dat systemen en standaarden niet compatibel en standaard zijn.
En de meeste leveranciers niet weten wat ze verkopen.
Hendrik
(die net drie stukken hardware heeft kunnen opruimen, omdat er eindelijk een apparaat is die de gewenste functies wel kan interfacen).
Ga vooral door met het vermarkten van goede produkten met adviezen en service en verenigingen ondersteunen !!
-
-
- Contacteer:
Ik had deze post geplaatst om een ieder (bestuur, vrijwilligers, sponsors, standhouders etc) te bedanken voor de leuke en gezellige dag.
Ik vind het jammer dat dit nu verzand in toch wel harde opmerkingen naar elkaar.
Laten we het leuk houden!!
groeten
Kees
Ik vind het jammer dat dit nu verzand in toch wel harde opmerkingen naar elkaar.
Laten we het leuk houden!!
groeten
Kees
Boston Whaler Montauk fanatic
-
Hendrik, daar hebben wij jaren voor gevochten om eenheid te krijgen in al die verschillende apparaten, maar de fabrikanten willen niet.
Wat wij in ieder geval wel hebben is, zelfde powerkabels, die passen op alle toestellen behalve de Marlin, zelfde scanners die passen op alle toestellen vanaf de 7"; zelfde aansluitmogelijkheden voor de transducers en accessoires. Niet voor niets hebben wij Koden in de groep genomen door Si-Tex voor de volle 100% over te nemen. Maar toch blijven er fabrikanten die het graag zelf doen voor een hogere kostprijs. Zie Garmin en Lowrance etc.
Dit zal altijd zo blijven. Er zal nooit een hechte samenwerking komen tussen de verschillende bedrijven. Wat wij wel hebben is gelijkheden met o.a.Lorenz, Interphase, Standard Horizon,VDO Maar dan houdt het helemaal op.
Wat wij in ieder geval wel hebben is, zelfde powerkabels, die passen op alle toestellen behalve de Marlin, zelfde scanners die passen op alle toestellen vanaf de 7"; zelfde aansluitmogelijkheden voor de transducers en accessoires. Niet voor niets hebben wij Koden in de groep genomen door Si-Tex voor de volle 100% over te nemen. Maar toch blijven er fabrikanten die het graag zelf doen voor een hogere kostprijs. Zie Garmin en Lowrance etc.
Dit zal altijd zo blijven. Er zal nooit een hechte samenwerking komen tussen de verschillende bedrijven. Wat wij wel hebben is gelijkheden met o.a.Lorenz, Interphase, Standard Horizon,VDO Maar dan houdt het helemaal op.