inloggen
-
inloggen
hallo allemaal,
moeten jullie ook iedere keer inloggen als je naar het forum gaat?
wil graag weten of het aan mijn computer ligt of ergens anders aan,
bedankt,
moeten jullie ook iedere keer inloggen als je naar het forum gaat?
wil graag weten of het aan mijn computer ligt of ergens anders aan,
bedankt,
grtz, marcel D.1013
-
-
- Beheerder
-
Koen , het is toch makkelijk om in te inloggen (ook voor het alleen lezen) want dan is het icoontje voor het nieuwe bericht oranje.
Marcel bij het invullen van je naam en wachtwoord staat een vinkje (automatisch inloggen), heb je dit aangevinkt?
Het zou eventueel nog aan de cookies kunnen liggen, misschien heb je je tijdelijke internet bestanden flink opgeschoond?
Succes!
Mark Meijs
Delta1385
Marcel bij het invullen van je naam en wachtwoord staat een vinkje (automatisch inloggen), heb je dit aangevinkt?
Het zou eventueel nog aan de cookies kunnen liggen, misschien heb je je tijdelijke internet bestanden flink opgeschoond?
Succes!
Mark Meijs
Delta1385
-
ha die mark,
dat vierkantje heb ik aangevinkt, doch ( bijna)elke keer moet ik opnieuw inloggen, en het is zoals jij al zegt wel gemakkelijk om te zien welke berichten je al gelezen hebt.
denk dat het dan toch aan mijn computer ligt, maar hier ben ik niet zo'n held mee.
all?, nog bedankt en vang ze daar in noorwegen, h
dat vierkantje heb ik aangevinkt, doch ( bijna)elke keer moet ik opnieuw inloggen, en het is zoals jij al zegt wel gemakkelijk om te zien welke berichten je al gelezen hebt.
denk dat het dan toch aan mijn computer ligt, maar hier ben ik niet zo'n held mee.
all?, nog bedankt en vang ze daar in noorwegen, h
grtz, marcel D.1013
-
Marcel,
probeer het volgende eens:
1) Ga naar het Menu "Tools"
2) Kies "Internet options"
3) Ga naar "Content"
4) Druk op de knop "Settings" onder AutoComplete
5) Check dat de keuzes "Usernames and passwords on forms" en "Ask me before saving passwords" is aangevinkt
6) Doe ook een "Delete AutoComplete history"
Start voor alle zekerheid internet explorer terug op
Als je daarna naar het forum surft gaat internet explorer je normaal vragen of hij je naam en paswoord moet bijhouden en kun je ja antwoorden
Als dit niet werkt kun je ook nog eens proberen om het forum aan de trusted sites toe te kennen:
3) Ga naar "Security"
4) Selecteer "Trusted sites" en klik op de knop "sites"
5) Voeg de site van het forum toe (je kunt dit best doen als je op het inlogblad van de site staat, dan zou het adres daar reeds moeten staan en moet je enkel op Add" klikken)
6) Zorg ervoor dat het veldje "Require server verification (https:) for all sites in this zone" niet is aangevinkt
probeer het volgende eens:
3) Ga naar "Content"
4) Druk op de knop "Settings" onder AutoComplete
5) Check dat de keuzes "Usernames and passwords on forms" en "Ask me before saving passwords" is aangevinkt
6) Doe ook een "Delete AutoComplete history"
Start voor alle zekerheid internet explorer terug op
Als je daarna naar het forum surft gaat internet explorer je normaal vragen of hij je naam en paswoord moet bijhouden en kun je ja antwoorden
Als dit niet werkt kun je ook nog eens proberen om het forum aan de trusted sites toe te kennen:
3) Ga naar "Security"
4) Selecteer "Trusted sites" en klik op de knop "sites"
5) Voeg de site van het forum toe (je kunt dit best doen als je op het inlogblad van de site staat, dan zou het adres daar reeds moeten staan en moet je enkel op Add" klikken)
6) Zorg ervoor dat het veldje "Require server verification (https:) for all sites in this zone" niet is aangevinkt
-
hallo peter,
met al je goede bedoelingen, weet ik niet eens waar ik het menu 'tool' moet vinden, dus dan weet je wel hoeveel verstand ik van computers heb..
heb het dus geprobeerd maar weet niet eens hoe te beginnen, maar weet nu wel, dat het wel aan mijn computer moet liggen, alhoewel hij het vantevoren goed deed.
ik zal wel eens aan een expert vragen, als die eens bij mij langs komt, hoef ik me ook geen zorgen te maken dat ik iets verkeerd doe.
nog bedankt!
met al je goede bedoelingen, weet ik niet eens waar ik het menu 'tool' moet vinden, dus dan weet je wel hoeveel verstand ik van computers heb..
heb het dus geprobeerd maar weet niet eens hoe te beginnen, maar weet nu wel, dat het wel aan mijn computer moet liggen, alhoewel hij het vantevoren goed deed.
ik zal wel eens aan een expert vragen, als die eens bij mij langs komt, hoef ik me ook geen zorgen te maken dat ik iets verkeerd doe.
nog bedankt!
grtz, marcel D.1013
-
- Beheerder
Marcel,
Peter werkt met een Engelse Windows, jij met een Nederlandse.
Als je met Internet Explorer 7 of 8 werkt, druk je op Alt om de menubalt te zien.
Tools = Extra
Internet options = Internet opties
Content = Inhoud
Settings = Instellingen
Auto Complete = Atomatisch aanvullen
Usernames en password on forms = Gebruikersnamen paswoorden op forumieren
Daaronder staat ook de knop "Delete autocomplete history" = "Geschiedenis van Auto aanvullen wissen".
Peter werkt met een Engelse Windows, jij met een Nederlandse.
Als je met Internet Explorer 7 of 8 werkt, druk je op Alt om de menubalt te zien.
Tools = Extra
Internet options = Internet opties
Content = Inhoud
Settings = Instellingen
Auto Complete = Atomatisch aanvullen
Usernames en password on forms = Gebruikersnamen paswoorden op forumieren
Daaronder staat ook de knop "Delete autocomplete history" = "Geschiedenis van Auto aanvullen wissen".
-