Ben,
Per abuis je bericht verwijderd, wil je het opnieuw plaatsen a.u.b?
Vraag van de nieuwe eigenaar van je boot: mag hij Delta 105 gaan gebruiken? Indien accoord geef ik je een nummer in dezelfde buurt.
Sorry voor het ongemak.
M. Visser
penningmeester
Majorca Delta 105
-
- Beheerder
-
Mallorca
Weet iemand van jullie of je op Mallorca goed kan zeevissen. Het is de bedoeling om een dag met een charter op zee te gaan. Wat kan je daar vangen?? Ze beloven natuurlijk van alles, maar we horen t liever van iemand met ervaring. Bedankt.
Hallo Rinus,
Natuurlijk mogen die jongens mijn delta nummer gaan gebruiken.
Wij gaan verder op t nummer van mijn maatje.
Groeten ex delta 105
Hallo Rinus,
Natuurlijk mogen die jongens mijn delta nummer gaan gebruiken.
Wij gaan verder op t nummer van mijn maatje.
Groeten ex delta 105
-
- Beheerder
Re: Mallorca
Ben,
Bedankt voor de medewerking en ........ hele fijne vakantie.
Rinus Visser
Bedankt voor de medewerking en ........ hele fijne vakantie.
Rinus Visser
-
Halo Ben
Ik ben nog niet op Majorca geeest maar ik ben altijd in de buurt van Denia dit is + - 80 ml van Ibiza daar vertrekt ook de Ferry naar Ibiza en Majorca.
Heel de buurt daar kan goed gevist worden met de boot trolling jigging ankervissen enz natuurlijk het blijft vissen wisselvallig en als je een goede charter hebt? kun je een prachtige visdag beleven het is wel aangewezen omzelf toch een beetje hengelspullen bij te hebben want in het algemeen op die charters is het materiaal maar simpel zoals ik laatst in de Algarve Portugal mocht ondervinden ik weet het is niet het materiaal dat telt ze moeten willen bijten.
Met een goede spinhengel en wat kunstaas kun je leuke visserij beleven ook van de kant denk ik.
grtj
Ik ben nog niet op Majorca geeest maar ik ben altijd in de buurt van Denia dit is + - 80 ml van Ibiza daar vertrekt ook de Ferry naar Ibiza en Majorca.
Heel de buurt daar kan goed gevist worden met de boot trolling jigging ankervissen enz natuurlijk het blijft vissen wisselvallig en als je een goede charter hebt? kun je een prachtige visdag beleven het is wel aangewezen omzelf toch een beetje hengelspullen bij te hebben want in het algemeen op die charters is het materiaal maar simpel zoals ik laatst in de Algarve Portugal mocht ondervinden ik weet het is niet het materiaal dat telt ze moeten willen bijten.
Met een goede spinhengel en wat kunstaas kun je leuke visserij beleven ook van de kant denk ik.
grtj
elpescador
delta 1518
delta 1518