Vissen aan de Ebro in Spanje

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Mario Wauters

Vissen aan de Ebro in Spanje

Bericht door Mario Wauters »

Hola
Zijn er mensen die met de eigen boot al zijn wezen vissen in spanje aan de Ebro monding.
Ik zou misschien einde Mei een weekje naar daar willen voor ik verder doorreis naar Gandia nabij Denia aan de Costa Blanca ,waar ik dit jaar in juni en september was met mijn beekman 5,4,een supper ervaring.
Ik ken Ampolla aan de Ebro vrij goed en ga daar op doorreis regelmatig eten in club nautico (top restaurant).
Het is belangrijk goede kontakten te vinden om niet nodeloos in de ronde te varen.
mvg
elpescador

delta 1518
Peter Lavrijssen

Bericht door Peter Lavrijssen »

Hallo Mario,

wij hebben daar jaren geleden wel eens gevist in de monding van de Ebro maar huurden dan ter plaatse een bootje. We vingen toen vooral bluefish maar hadden ook een aanbeet van palometa die we spijtig wel verspeelde door lijnbreuk. Aangezien we vooral voor de meerval daar waren hebben we maar 1 dag op zee gevist. Ik heb altijd nog wel willen teruggaan, eventueel met de eigen boot, maar de formaliteiten om de boot te registreren leken me te omslachtig. We hebben al wel plannen om volgend jaar in het kanaal te vissen vanuit Portsmouth maar dit is nog niet concreet, Spanje heeft me altijd wel weten te bekoren door het goede weer en het fantastische eten.

Groetjes,
Peter
frank theunissen

Bericht door frank theunissen »

Mario,

Moest je in september weer naar gandia gaan laat mij iets weten dan kom ik eens langs.
Ik ben daar altijd de laatste 2 weken in september.
Frank
Delta 284
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

Hoi Frank

Zo zie je maar wat internet en onze vissites teweeg brengen,het zijn de mensen die lid zijn van zulke sites die het hem doen.
Via verschillende spaanse sites en franse kom je enorm veel te weten waar en hoe en leg je mooie contacten,waar ik al veel plezier aan beleefd heb,een beetje talenkennis is wel een must.
V?or 90% ben ik in september ook heel de maand in Gandia en dan kunnen we wel afspreken, zoals gezegd gaat mijn boot mee.
groetjes

Feliz navidad e prospero a?o nuevo
Vooral een goede gezondheid voor 2010 en een goed visjaar
en de beste wensen.
elpescador

delta 1518
Plaats reactie