Hallo,
Zijn er mensen die weten of er eind November in Langeland goed vis te vangen is en misschien ook wat stekken en technieken zouden willen delen?
Alvast bedankt.
Groeten Simon Jansen.
Delta 615.
sida@zeelandnet.nl
Langeland eind November.
-
-
Ik wil je niet meteen de moed ontnemen maar er staat je geen geweldige vistrip te wachten vrees ik. Ik ging steeds 2X/jaar naar Bagenkop. Volgend jaar zal ik niet gaan wegens de z??r slechte vangsten aldaar. Er zit wel veel vis maar allemaal te klein. Ik ben dit jaar 1X geweest, een kennis van me 3X. Ik heb zelf op 1 week tijd 11 maatse vissen gevangen. Die kennis heeft op die 3X met 2 personen een 20-tal maatse vissen gevangen. Het zal niet aan de vissers liggen aangezien momenteel ongeveer 1/3 van de vakantiewoningen op Langeland te kop staan. De toeristen blijven weg. Je zal wel meer dan genoeg vis vangen. 100/dag is geen probleem. Alemaal tussen 15 en 20cm.
Je hoeft niet gek te zijn om te vissen.
Maar het helpt wel.
Delta 1666
Maar het helpt wel.
Delta 1666
-
Vissen denemarken
Zelf zijn we in begin oktober naar de kleine belt geweest, daar was het net hetzelfde .
we hebben 4 dagen gevist en hebben alles geprobeerd om toch wat mooie vis te vangen.
we hebben meestal met chads gevist en daar vingen we vissen op die iets groter waren dan de chad zelf???? 10CM DUS
We hebben daar met plaatselijke vissers gepraat, en die mensen zijn ook ten einde raad.
ze zijn vis aan het vangen die je eigenlijk geen vis kan noemen maar vis in wording???
we hebben 4 dagen gevist en hebben alles geprobeerd om toch wat mooie vis te vangen.
we hebben meestal met chads gevist en daar vingen we vissen op die iets groter waren dan de chad zelf???? 10CM DUS
We hebben daar met plaatselijke vissers gepraat, en die mensen zijn ook ten einde raad.
ze zijn vis aan het vangen die je eigenlijk geen vis kan noemen maar vis in wording???
-
-
platvis
Hallo
de platvis die je ving waren echt klein? je kan er wel veel vangen maar het is echt niet leuk.
de platvis die je ving waren echt klein? je kan er wel veel vangen maar het is echt niet leuk.
-