hey iedereen waar kan ik in de buurt van breskens aan vers aas geraken liefst een winkel die op tijd open gaat
alvast bedankt
tom van nuffel d.611
aas breskens
-
Aas breskens
Hoi Tom,
In Biervliet zit een klein hengelsportzaakje waar je aas kan krijgen. Even googlen en je hebt hem denk ik zo gevonden. Je kan er geloof ik terecht vanaf 7.
groeten,
Dennis
D1167
In Biervliet zit een klein hengelsportzaakje waar je aas kan krijgen. Even googlen en je hebt hem denk ik zo gevonden. Je kan er geloof ik terecht vanaf 7.
groeten,
Dennis
D1167
-
-
"zwarte" circuit
Hey Tom, als je in Breskens eens rondhoort in de jachthaven De Honte, dan zijn er wel een paar die je doorverwijzen naar pierenspitters die voor jou aas willen verzorgen; gewoonlijk wordt dat verrekend per pier...
het probleem met al die voorgaande tips, is dat je amper gesteld geraakt op een deftig "vis"uur; in Biervliet bij Hamelink kan er misschien nog iets geregeld worden qua uur maar makkelijk zijn ze er niet echt.
de andere winkels gaan pas om 9 u open of zoiets
succes
het probleem met al die voorgaande tips, is dat je amper gesteld geraakt op een deftig "vis"uur; in Biervliet bij Hamelink kan er misschien nog iets geregeld worden qua uur maar makkelijk zijn ze er niet echt.
de andere winkels gaan pas om 9 u open of zoiets
succes
-