Goedeavond,
Heeft iemand voor mij wrak co?rdinaten van Normandi?,
of weet je hoe ik eraan kan komen ?
Alvast bedankt
Leo
Wrakken Normandie
-
Je tikt op Google ' Wrakken Normandi? ' in. Vervolgens ga je naar Caen Plong?e. Hier krijg je bovenaan een alfabetische lijst A-B_C_D enz.
Je klikt op een letter bv. de A en vervolgens krijg je alle wrakken waarvan de naam begint met een A. Alle gegevens over het schip met o.a. de juiste co?rdinaten, lengte, soort schip, datum van zinken enz.
Groetjes,
E.Timmermans delta 1052
Je klikt op een letter bv. de A en vervolgens krijg je alle wrakken waarvan de naam begint met een A. Alle gegevens over het schip met o.a. de juiste co?rdinaten, lengte, soort schip, datum van zinken enz.
Groetjes,
E.Timmermans delta 1052
-
Alvast bedankt Hank, hier is mijn email adres:Hank Perr?e schreef:Hoi Leo,
Heb er ondertussen een zwikkie tot 7 mijl uit de kust van Fecamp. Ze zijn van het type ; geen dieptemeter nodig. Als de GPS zegt dat je er bent ben je er ook. Geef je e-mail maar dan stuur ik ze wel door.
Groeten,
Hank
Delta 1420 "Wiesje
leoenandrea@kpn-officedsl.nl
By the way... de groeten van Dries... ik heb zijn schip gestraald
Groeten Leo,
delta 116
-
Bedankt voor de info,Eddy Timmermans schreef:Je tikt op Google ' Wrakken Normandi? ' in. Vervolgens ga je naar Caen Plong?e. Hier krijg je bovenaan een alfabetische lijst A-B_C_D enz.
Groetjes,
E.Timmermans delta 1052
ik ga er mee aan de slag
Groeten Leo