Hallo,
wie weet welke trailerhelling het dichtsbij is om bij de Maasvlakte( in de buurt van de helicopterplatform) te komen?
Alvast bedankt,
groeten,
Ramon
Trailerhelling
-
Maasvlakte is verboden gebied ivm aanleg MV2.
Noorderdam mag je wel komen, moet je de waterweg oversteken.
Dichtsbijzijnde helling is Stellendam ... is wel ff tuffen om naar de noorderdam te gaan.
Watersport vereniging Hoek van Holland is het dichtste bij.... lid worden en via het strand met de trekker het water in.
Ik begrijp dat je op de kop van de blokkendam wilt driften ...kijk uit daar, harde stroming, veel scheepvaart ( je bent niet de eerste die op de blokken zit ) en in de waterweg mag je niet komen ..... politieboten en choppers ... bekeuringen zijn niet misselijk.
Geluk !!!
Noorderdam mag je wel komen, moet je de waterweg oversteken.
Dichtsbijzijnde helling is Stellendam ... is wel ff tuffen om naar de noorderdam te gaan.
Watersport vereniging Hoek van Holland is het dichtste bij.... lid worden en via het strand met de trekker het water in.
Ik begrijp dat je op de kop van de blokkendam wilt driften ...kijk uit daar, harde stroming, veel scheepvaart ( je bent niet de eerste die op de blokken zit ) en in de waterweg mag je niet komen ..... politieboten en choppers ... bekeuringen zijn niet misselijk.
Geluk !!!
e-tec rulez !!
-
-
MV2 verboden gebied voor recreatie
Alex,
Weet jij waar ik iets kan vinden dat het niet toegestaan is om bij de MV2 te vissen/varen?
Ik hoor zelf ook de vetrhalen van bekeuringen maar zie zelf geen borden hangen of dergelijke?
Weet jij waar ik iets kan vinden dat het niet toegestaan is om bij de MV2 te vissen/varen?
Ik hoor zelf ook de vetrhalen van bekeuringen maar zie zelf geen borden hangen of dergelijke?

-
Als je bij de maasvlakte komt liggen er tonnen die het gebied markeren, ouddorp kijkt mee op de radar.
http://www.portofrotterdam.com/nl/schee ... p?count=03
voor verdere info .
Groeten Alex
http://www.portofrotterdam.com/nl/schee ... p?count=03
voor verdere info .
Groeten Alex
e-tec rulez !!
-
- Beheerder