Wiesje spreekt...

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Koen De Bièvre
Beheerder

Wiesje spreekt...

Bericht door Koen De Bièvre »

Wiesje is een ?gouden?meid!

Afbeelding

Je zal maar altijd klaar moeten staan. Moeten luisteren naar de nukken van je ?baas?. Nooit eens je eigen zin kunnen doen, ondanks het feit dat je weet dat er op een plek die door Hank wordt aangedaan helemaal geen vis zit. Weer het anker laten zakken en dat anker even later weer langs je huid voelen, omdat het wordt opgehaald. Even later wordt de motor weer gestart en de man aan het roer meteen weer volle kracht geeft. Jij moet weer aan het werk. Een schouderklopje? Je krijgt het zelden? Wel gefoeter als er iets niet lukt. Ondanks dit alles ben ik hem trouw gebleven.

Afbeelding

Gelukkig zijn er ook mensen die mij in alle glorie herkennen. Mensen die mij ?vanwege mijn schoonheid- op de foto zetten. Mensen die mij de ?Queen? of the Netherlands noemen! Deze week kreeg ik een paar mooie foto?s van mij zelf en die wil ik natuurlijk niemand onthouden. Op de foto?s is ook Hank te zien. Wij hebben een liefde/haat verhouding, maar eigenlijk kan ik ook niet zonder hem. Hij behandelt mij soms ruw, maar toch is de liefde wederzijds.
Ik wil ook graag de groeten doen aan al mijn collega-dames!

Vriendelijke groet,
?Wiesje?
(met dank aan mijn vrienden van de ?Big Marlin?)

Afbeelding
Stephane wauters

Bericht door Stephane wauters »

Mooi verhaal! En prachtige sfeerfoto's :-)
Wat kan het leven toch mooi zijn als je zo op een bootje ligt te dobberen op zee met een hengel in je hand :-) Af en toe een leuke portie vis en zonneschijn...

Jaja, dat de zomer maar snel mag komen!

Wens hier iedereen nog veel ontspannende visdagen ;-)
Stef
peter van der sterren

Bericht door peter van der sterren »

nog effe en ik ga janken hahaha
Plaats reactie