hallo collega's,
even een vraagje over de vispas.
ben in het bezit van de zeevispas, maar wil mede door de aanhoudende wind wat vaker op snoekbaars gaan vissen.
hoe gaat dat ook al weer in zijn werk( ik meen dat het in het forum heeft gestaan, maar het archief is weg).
kan (moet)ik deze ergens aanvragen of hoe zat dat ook al weer.
nou, hoor het wel weer,
alvast bedankt, grts. marcel D.1013
(zee)vispas?
-
-
-
- Beheerder
-
hallo rinus,
uiteraard lees ik het deltablad wel, zelfs met veel interesse.
maar dan heb ik die wijziging over het hoofd gezien, waarschijnlijk omdat ik toen nog niet was geinteresseerd in zoetwatervissen.
toen ik vorige week met iemand was gaan snoekbaarzen, besefte ik op het water ineens dat ik wellicht helemaal geen vergunning had voor zoetwater.
maar goed, is er nu nog wat aan te doen, of kan ik alsnog een vispas aanvragen?
sorry dan dat dit extra werk oplevert, ik weet dat het niet makkelijk is om voor zoveel leden alles te moeten regelen.
als ik te laat ben, even goede vrienden, maar hoe moet ik het dan doen?
nou, hoor het wel weer,
grts, marcel D.1013
uiteraard lees ik het deltablad wel, zelfs met veel interesse.
maar dan heb ik die wijziging over het hoofd gezien, waarschijnlijk omdat ik toen nog niet was geinteresseerd in zoetwatervissen.
toen ik vorige week met iemand was gaan snoekbaarzen, besefte ik op het water ineens dat ik wellicht helemaal geen vergunning had voor zoetwater.
maar goed, is er nu nog wat aan te doen, of kan ik alsnog een vispas aanvragen?
sorry dan dat dit extra werk oplevert, ik weet dat het niet makkelijk is om voor zoveel leden alles te moeten regelen.
als ik te laat ben, even goede vrienden, maar hoe moet ik het dan doen?
nou, hoor het wel weer,
grts, marcel D.1013
-
- Beheerder
Als u Deltavissers wel leest weet u ook dat het onderwerp passen niet mijn favoriete onderwerp is. Niet alleen van uit de leden veroorzaakt het zaken waar je niet vrolijk van wordt, ook de leverancier van de passen, Sportvisserij Nederland bezorgt mij grijze haren.
Gisteren 16 dozen met ruim 1.500 passen 2009 van SN ontvangen. Vorig jaar had SN (uiteraard hun drukker) deze op tegenovergestelde alfabetische volgorde in de dozen gestopt. Voorbeeld: doos met A tot B, de B voorop en de A achterop. Simpel die stapel uit de doos lichten en omdraaien werkt niet. Een voor een dient dat op de juiste alfabetische volgorde te worden gelegd. Dat heeft mij heel veel tijd gekost, helaas!
Melding van die onvolkomenheid gemaakt bij SN voor de aflevering van dit jaar. En wat denk je???????????
Gisteren dus 16 dozen ontvangen. Ik heb er 4 open gemaakt en ..........
jawel wederom is het alfabetisch een zelfde drama als vorig jaar.
Wederom moet ik ze een voor een op de juiste alfabetische volgorde leggen!
Wel eens van die ezel en die steen gehoord?
Ja ik ben cynisch maar ik denk dat ik dat terecht mag zijn.
Oh ja uw omruil, we hebben dat herhaaldelijk gepubliceerd, helaas ik noteer u voor 2010 voor de omruil. U kunt ook kijken of u bij u in de buurt voor ? 25,-- (of meer/minder) lid kunt worden van een zoetwatervereniging. Dan kunt u bij die vereniging de Vispas 2009 aanvragen.
Gisteren 16 dozen met ruim 1.500 passen 2009 van SN ontvangen. Vorig jaar had SN (uiteraard hun drukker) deze op tegenovergestelde alfabetische volgorde in de dozen gestopt. Voorbeeld: doos met A tot B, de B voorop en de A achterop. Simpel die stapel uit de doos lichten en omdraaien werkt niet. Een voor een dient dat op de juiste alfabetische volgorde te worden gelegd. Dat heeft mij heel veel tijd gekost, helaas!
Melding van die onvolkomenheid gemaakt bij SN voor de aflevering van dit jaar. En wat denk je???????????
Gisteren dus 16 dozen ontvangen. Ik heb er 4 open gemaakt en ..........
jawel wederom is het alfabetisch een zelfde drama als vorig jaar.
Wederom moet ik ze een voor een op de juiste alfabetische volgorde leggen!
Wel eens van die ezel en die steen gehoord?
Ja ik ben cynisch maar ik denk dat ik dat terecht mag zijn.
Oh ja uw omruil, we hebben dat herhaaldelijk gepubliceerd, helaas ik noteer u voor 2010 voor de omruil. U kunt ook kijken of u bij u in de buurt voor ? 25,-- (of meer/minder) lid kunt worden van een zoetwatervereniging. Dan kunt u bij die vereniging de Vispas 2009 aanvragen.
-
-
eenmaal je een vispas hebt word je toch automatisch uitgenodigd om voor het volgende jaar te betalen of niet,ik heb nog niets gehoord voor 2009.
Ik heb al jaren mijn dokumenten nodig of niet ,vis meestal op zee maar je weet nooit ,eens met je bootje naar de grevelingen bij slecht weer?en daar begint het dan ,gene zever en stel je in orde voor dat beetje geld en zo worden onze belangen misschien verdedigt?
Ik heb al jaren mijn dokumenten nodig of niet ,vis meestal op zee maar je weet nooit ,eens met je bootje naar de grevelingen bij slecht weer?en daar begint het dan ,gene zever en stel je in orde voor dat beetje geld en zo worden onze belangen misschien verdedigt?
elpescador
delta 1518
delta 1518