foto's
-
foto's
waarom worden er geen foto's van de viswedstijden meer in het album gezet . er worden en veelgemaakt maar nooit geplaatst . het zou leuk zijn als die er wel op komen . misschiem dat het andere warm maakt om ook eens mee te doen met deze top wedstijden al is het maar voor de fun . de laatste foto's zijn volgens mij al van 2000.
Delta 1384
-
- Beheerder
Wil,
Kijk eens bij de wedstrijdverslagen...
Ook in de digitale krant staat telkens een balkje met link naar het verslag. Als er foto's zijn, staan die er bij. Ook nu is er van de wedstrijd van gisteren reeds een zeer uitgebreid verslag on-line met veel foto's...
Ik begrijp dus die opmerking niet goed.
Het fotoalbum is bedoeld om een algemene indruk te geven meer niet. De actuele foto's staan bij de verslagen en de vangstbarometer. Me dunkt dat er foto's zat te vinden zijn op de site.
Kijk eens bij de wedstrijdverslagen...
Ook in de digitale krant staat telkens een balkje met link naar het verslag. Als er foto's zijn, staan die er bij. Ook nu is er van de wedstrijd van gisteren reeds een zeer uitgebreid verslag on-line met veel foto's...
Ik begrijp dus die opmerking niet goed.
Het fotoalbum is bedoeld om een algemene indruk te geven meer niet. De actuele foto's staan bij de verslagen en de vangstbarometer. Me dunkt dat er foto's zat te vinden zijn op de site.
-
Koen,
Ik denk dat Wil bedoeld dat het misschien wel leuk zou zijn als er weer wat recente foto's in de rubriek " Foto's " komen.
Ze zijn zeker wat gedateerd.....
Het zal zeker geen commentaar zijn op de rubriek "wedstrijduitslagen"welke er prima uit ziet.
Zelf wil ik graag wat foto's inzenden om deze rubriek wat op te fleuren.
Uiteraard zal niet iedere foto in deze rubriek kunnen komen, maar is het een idee om hier een aantal sub-rubrieken te maken ?
bv
Boten van leden ( leuk voor de herkenning )
Gekke situaties
Dieptemeterfoto's van wrakken / lokaties
Een smoelenboek
enz enz
Uiteraard begrijp ik dat dit weer extra werk is aan de site, maar het maakt de site weer een stuk aantrekkelijker !!
Ik wil overigens mijn complimenten geven voor de manier waarop elke keer weer de wedstrijden in beeld worden gebracht op de site.
Afgelopen zondag ben ik met mijn vrouw komen kijken bij de binnenkomst van de wedstrijdboten, ik kon zelf helaas niet meedoen ivm werk.
Ik moet zeggen ... het kriebelde !!
Als ik volgende keer niet aan het werk ben doe ik zeker mee !!!
Met groeten ,
Alex Wycisk
D561.
Ik denk dat Wil bedoeld dat het misschien wel leuk zou zijn als er weer wat recente foto's in de rubriek " Foto's " komen.
Ze zijn zeker wat gedateerd.....
Het zal zeker geen commentaar zijn op de rubriek "wedstrijduitslagen"welke er prima uit ziet.
Zelf wil ik graag wat foto's inzenden om deze rubriek wat op te fleuren.
Uiteraard zal niet iedere foto in deze rubriek kunnen komen, maar is het een idee om hier een aantal sub-rubrieken te maken ?
bv
Boten van leden ( leuk voor de herkenning )
Gekke situaties
Dieptemeterfoto's van wrakken / lokaties
Een smoelenboek
enz enz
Uiteraard begrijp ik dat dit weer extra werk is aan de site, maar het maakt de site weer een stuk aantrekkelijker !!
Ik wil overigens mijn complimenten geven voor de manier waarop elke keer weer de wedstrijden in beeld worden gebracht op de site.
Afgelopen zondag ben ik met mijn vrouw komen kijken bij de binnenkomst van de wedstrijdboten, ik kon zelf helaas niet meedoen ivm werk.
Ik moet zeggen ... het kriebelde !!
Als ik volgende keer niet aan het werk ben doe ik zeker mee !!!
Met groeten ,
Alex Wycisk
D561.
e-tec rulez !!
-
-
- Beheerder
Sorry hoor gasten, maar ik voel me wel degelijk aangesproken door die post van Wil...
Ik heb geen probleem met positieve kritiek, absoluut niet, want zo kom ik aan idee?n. Mijn duim is best vruchtbaar, maar het blijft niet vanzelf komen... Ik zou ook wel meer rubrieken op de site willen en leuke verhalen in het clubblad elke maand... Ik heb er simpelweg de tijd niet voor om nog extra werk op mijn karretje te laden. Ik heb een gezin, een voltijdse baan, de vereniging en als het dan eens lekker weer is, ga ik vissen, daar laat ik alles voor vallen...
De website barst van de actuele foto's, het heeft toch geen zin om ze twee keer te plaatsen?waarom worden er geen foto's van de viswedstijden meer in het album gezet . er worden en veelgemaakt maar nooit geplaatst .
Ik heb geen probleem met positieve kritiek, absoluut niet, want zo kom ik aan idee?n. Mijn duim is best vruchtbaar, maar het blijft niet vanzelf komen... Ik zou ook wel meer rubrieken op de site willen en leuke verhalen in het clubblad elke maand... Ik heb er simpelweg de tijd niet voor om nog extra werk op mijn karretje te laden. Ik heb een gezin, een voltijdse baan, de vereniging en als het dan eens lekker weer is, ga ik vissen, daar laat ik alles voor vallen...

-
-
Uhm .... moet ik me nu aangesproken voelen ?
Ik dacht dat ik het een en ander netjes onder woorden had gebracht .......vol lof over hoe de site er nu uit ziet.
Tuurlijk begrijp ik dat tijd schaars is ...is bij mij niet anders.
Het zijn maar ideeen hoor die zomaar boven kwamen borrelen...ik heb niet gezegd dat het er MOET komen !!!
Ik ben nog niet zo lang lid , maar ik heb al een aardig stukje voor ons clublad ingezonden een tijdje terug, en op het forum ben ik regelmatig te vinden. nav het forum mail ik ook regelmatig met andere delta leden.
Voor een gemiddeld nieuw lid toch niet zo gek dacht ik zo ....
Groet Alex D561

Ik dacht dat ik het een en ander netjes onder woorden had gebracht .......vol lof over hoe de site er nu uit ziet.
Tuurlijk begrijp ik dat tijd schaars is ...is bij mij niet anders.
Het zijn maar ideeen hoor die zomaar boven kwamen borrelen...ik heb niet gezegd dat het er MOET komen !!!
Ik ben nog niet zo lang lid , maar ik heb al een aardig stukje voor ons clublad ingezonden een tijdje terug, en op het forum ben ik regelmatig te vinden. nav het forum mail ik ook regelmatig met andere delta leden.
Voor een gemiddeld nieuw lid toch niet zo gek dacht ik zo ....
Groet Alex D561
e-tec rulez !!
-
- Beheerder
-
foto's
nou wat een ophef allemaal. kunnen we nou niks meer tegen elkaar zeggen . en ik had het nog positief bedoeld om het foto album mooi er te maken . en als koen daarom pistig kan ik er niks aan doen ..we maken de site toch met zijn allle .
Delta 1384
-
-
Zonder me te mengen in de "strijd", het volgende:
Alle respect voor Koen en de website!! Ben nog niet zo heel lang lid maar bijna dagelijks op de site.
Ook alle respect voor de ideeen van bv Alex. Soms is het een goede beslissing om van een idee af te zien. Soms is het een goede beslissing om een idee door te zetten.
Wellicht kunnen we Koen helpen??!! Als we bv een rubriek "Bootjes" zouden willen doen, kan wellicht iemand anders dan Koen dat op zijn kap nemen. Afstemmen met Koen hoe het aangeleverd moet worden maar iemand anders zorgt ervoor dat het bestand er komt. Koen zet het dan op de site. Vele handen maken licht werk!!
Ik wil me wel aanbieden om een rubriek "bootjes" te doen. Als er dan nog meer vrijwilligers zijn kunnen we de site uitbreiden zonder dat Koen alles moet regelen.
Alle respect voor Koen en de website!! Ben nog niet zo heel lang lid maar bijna dagelijks op de site.
Ook alle respect voor de ideeen van bv Alex. Soms is het een goede beslissing om van een idee af te zien. Soms is het een goede beslissing om een idee door te zetten.
Wellicht kunnen we Koen helpen??!! Als we bv een rubriek "Bootjes" zouden willen doen, kan wellicht iemand anders dan Koen dat op zijn kap nemen. Afstemmen met Koen hoe het aangeleverd moet worden maar iemand anders zorgt ervoor dat het bestand er komt. Koen zet het dan op de site. Vele handen maken licht werk!!
Ik wil me wel aanbieden om een rubriek "bootjes" te doen. Als er dan nog meer vrijwilligers zijn kunnen we de site uitbreiden zonder dat Koen alles moet regelen.
Mvg, Maurice
Delta 1356
Delta 1356
-
Als Koen dit ziet zitten stel ik mij ook beschikbaar om bv foto's te archiveren voor een bepaalde rubriek en aan te leveren aan hem.
Kwestie van een mail adres aanmaken voor aanlevering en op de site zetten.
Ik kan mij ook voorstellen dat men dit in een beperkte groep wil blijven doen, daar heb ik dan ook begrip voor.
Groetjes Alex.
Kwestie van een mail adres aanmaken voor aanlevering en op de site zetten.
Ik kan mij ook voorstellen dat men dit in een beperkte groep wil blijven doen, daar heb ik dan ook begrip voor.
Groetjes Alex.
e-tec rulez !!
-
- Beheerder
De kandidaten om die pagina('s) aan te maken mogen mij altijd een mailtje sturen waarin ze duidelijk uitleggen hoe ze dat project zien, wat ze willen doen en hoe ze het willen doen. Het spreekt voor zich dat de stijl van de site gehandhaafd moet blijven, anders wordt het een bende. Als het haalbaar en werkbaar is roep ik niet bij voorbaat nee.
-