probleem ontvangst gps

Voor alles met betrekking tot dieptemeters, gps, plotters, radars, marifoon, enz...
Plaats reactie
G Verhoek

probleem ontvangst gps

Bericht door G Verhoek »

Beste vissers

Afgelopen zaterdag 30aug wilde ik met mijn boot naar de wat verder gelegen wrakken
Maar net uitgevaren vanuit trailerhelling njans reageerde mijn lowrance combie lms335c met de boodschap dat mijn gps module niet reageerde.Voor de rest had ik gewoon goed beeld
Ik ben dus maar dichtbij gebleven

Mijn vraag ben ik aan een nieuwe plotter toe of weet iemand wat het probleem kan zijn. (heb zelf weinig verstand van electronica)

G Verhoek D1269
Marcel Oomen

Bericht door Marcel Oomen »

hallo g.,

had zaterdag precies hetzelfde; even buiten de pieren gaf de lowrence 522 geen ontvangst meer.
dit was nog nooit voorgekomen.
had echter een paar weken geleden 'waas vereist'ingesteld, toen ik deze functie had uitgezet was alles weer normaal.
weet niet of bij jou deze functie ook aanstaat?

succes, marcel D.1013
Ard Hulsen

Bericht door Ard Hulsen »

Hallo

dat probleem heb ik ook gehad 2x 1x was antenne kapot en de andere keer was het toestel niet goed maar bij josboone hadden ze alles netjes opgelost

Groeten Ard
G Verhoek

Bericht door G Verhoek »

Beste Ard

Heb je vorige bericht gelezen op het forum en kan zeggen dat ik een overeenkomstig probleem heb met mijn plotter.
Ik heb het een keer eerder gehad(was lekker aan t'vissen op een wrakje) tot de snepvanger mij gezelschap kwam houden.Op dat moment reageerde mijn gps niet meer.
Zelf zat ik te denken aan storing, bv door radar van de buurman. Ben toen van arremoede maar elke keer met de snep meegedrift.
Toen hij :lol: vertrokken was, had ik tot mijn verbazing weer gps signaal.

gr.Gerald Verhoek D1269
Ard Hulsen

Bericht door Ard Hulsen »

Tja dat weet ik niet maar bi mij was het definitief dat hij het niet deed maja wie weet is het wel ee storing maar ik weet niet wat die dan an boord hebben ofzo maar ik vaar wl vaker langs boten me radar enz. en dan heb ik er nooit last van dus...

maar mocht je er achte komen dat dat wel mogelijk is dan hoor ik het graag

Groeten Ard
G Verhoek

Bericht door G Verhoek »

hallo

Ben vandaag naar Boone geweest (wederom goede service)en mijn atenne meegenomen.
Daar bleek hij dus inderdaad defect te zijn! Nieuwe gekocht voor een redelijke prijs,dus met een gerust hart weer lekker vissen.
Marcel en Ard nog bedankt voor jullie reactie's
gr G Verhoek D1269
cor de vet

gps

Bericht door cor de vet »

hebben jully ook geen waas?heb een lx 25 geweldig apperaat,werkt goed en snel.heb een nautic kaart er bij van belgie tot noorwegen,maar mijn waas blijf ingebreken ,jammer,
mag geen reclame maken maar heb hem gekocht bij msdi in A'dam
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

Hola
Ben een aantal maanden geleden bij jos boonen geweest voor mijn aparatuur en heb een pak informatie gekregen dit zijn mensen die weten waar ze mee bezig zijn supper vriendelijk en ze maken tijd om je verder te helpen of op weg te helpen het was mijn eerste kennismaking.
Uiteindelijk omdat mijn boot bij beekman gemaakt werd met radarbeugel enz heb ik alles bij hen laten monteren van a tot z prima in orde,
ik zal echter niet nalaten jos boonen in de toekomst nog te bezoeken.
Ik vind als stommen belg zoals wij nogal eens beschreven worden dat des al nietemin de hollanders oftewel nederlanders goeie zakenmensen zijn waarmee je in t'algemeen goed in zee kan gaan,het mag al eens gezegd of?
mvg
elpescador

delta 1518
Plaats reactie