vismaat gezocht
-
vismaat gezocht
goede dag
mijn naam is rinus geers ik ben lid van de deltavissers maar helaas heeft mijn maat het aflaten weten en bij deze zoek ik nu een nieuwe maat om mee te gaan vissen ik heb zelf een boot om mee te vissen op de noordzee oosterschelde of op de grevelingen.dus als er iemand intresse heeft is hij of zij van hartelijk welkom
mijn naam is rinus geers ik ben lid van de deltavissers maar helaas heeft mijn maat het aflaten weten en bij deze zoek ik nu een nieuwe maat om mee te gaan vissen ik heb zelf een boot om mee te vissen op de noordzee oosterschelde of op de grevelingen.dus als er iemand intresse heeft is hij of zij van hartelijk welkom
-
Re: vismaat gezocht
[quote="rinus geers"]goede dag
mijn naam is rinus geers ik ben lid van de deltavissers maar helaas heeft mijn maat het aflaten weten en bij deze zoek ik nu een nieuwe maat om mee te gaan vissen ik heb zelf een boot om mee te vissen op de noordzee oosterschelde of op de grevelingen.dus als er iemand intresse heeft is hij of zij van hartelijk welkom dus de gene die mee wil kan mijn bereiken via mijn mail rinusgeers98@hotmail.com
mijn naam is rinus geers ik ben lid van de deltavissers maar helaas heeft mijn maat het aflaten weten en bij deze zoek ik nu een nieuwe maat om mee te gaan vissen ik heb zelf een boot om mee te vissen op de noordzee oosterschelde of op de grevelingen.dus als er iemand intresse heeft is hij of zij van hartelijk welkom dus de gene die mee wil kan mijn bereiken via mijn mail rinusgeers98@hotmail.com
-
rinus geers schreef:rinus geers schreef:goede dag
mijn naam is rinus geers ik ben lid van de deltavissers maar helaas heeft mijn maat het aflaten weten en bij deze zoek ik nu een nieuwe maat om mee te gaan vissen ik heb zelf een boot om mee te vissen op de noordzee oosterschelde of op de grevelingen.dus als er iemand intresse heeft is hij of zij van hartelijk welkom dus de gene die me bereiken via mijn mail rinusgeers98@hotmail.com
-
Hallo Rinus,
Dit is inderdaad heel erg vervelend.
Ik vond het fijn je als nieuwe wedstrijdvisser te mogen begroeten.
Een visdag, maar zeker ook een wedstrijd is veel leuker met 2 personen.
Is er onder de leden, of natuurlijk ook andere gasten op onze site, iemand die samen met Rinus wil gaan vissen?
Misschien is er wel een wedstrijdvisser zonder een vismaat.
Op zondag 6 april a.s. is de eerste wedstrijd weer al.
Het zou toch leuk zijn als ook Rinus Geers ook mee zou kunnen doen!!!!
Interesse, reageer dan even.
Groeten,
Marcel Brevé
ps Dit is dan ook gelijk maar een verzoek aan de wedstrijdvissers om zich aan te melden.

Dit is inderdaad heel erg vervelend.
Ik vond het fijn je als nieuwe wedstrijdvisser te mogen begroeten.
Een visdag, maar zeker ook een wedstrijd is veel leuker met 2 personen.
Is er onder de leden, of natuurlijk ook andere gasten op onze site, iemand die samen met Rinus wil gaan vissen?
Misschien is er wel een wedstrijdvisser zonder een vismaat.
Op zondag 6 april a.s. is de eerste wedstrijd weer al.
Het zou toch leuk zijn als ook Rinus Geers ook mee zou kunnen doen!!!!
Interesse, reageer dan even.
Groeten,
Marcel Brevé
ps Dit is dan ook gelijk maar een verzoek aan de wedstrijdvissers om zich aan te melden.

-
Rinus,
ik ben ook deltavisser en heb ook een eigen boot in Yerseke liggen. Spijtig genoeg is mijn motor niet betrouwbaar genoeg, en is mijn kennis van de zee te klein om zelf de grote plas op te gaan...
Die vismaat die jij zoekt, is da voor elke wedstrijd mee te vissen, of voor nu en dan eens mee te gaan?
ik ben ook deltavisser en heb ook een eigen boot in Yerseke liggen. Spijtig genoeg is mijn motor niet betrouwbaar genoeg, en is mijn kennis van de zee te klein om zelf de grote plas op te gaan...
Die vismaat die jij zoekt, is da voor elke wedstrijd mee te vissen, of voor nu en dan eens mee te gaan?
-
Erik van der Velden schreef:Rinus,
hallo erikErik van der Velden schreef:Rinus,
ik zoek een vismaat om gewoon de wedstrijden en ook wel verder te gaan vissen als ik er tijd voor heb ik werk veel op zaterdag dus ik kan niet altijd maar we kunnen het altijd proberen niet geschoten is altijd mis
-
ik vis nog wel in clubverband wedstrijden voor Sodipa, een zeehengelclub uit antwerpen, maar deze wedstrijden zijn bijna altijd op zaterdag, dus dat mag geen probleem zijn aangezien jij dan meestal moet werken.
Ik zal u even een mailtje sturen met mijn gsm nummer, kunnen we misschien eens iets afspreken.
verwacht van mij echter geen wonderen, ik ben maar een middelmatig visser....
ik eindig meestal in de middenmoot op onze wedstrijden, rond de tiende plaats op 24 vissers..
Ik zal u even een mailtje sturen met mijn gsm nummer, kunnen we misschien eens iets afspreken.
ik eindig meestal in de middenmoot op onze wedstrijden, rond de tiende plaats op 24 vissers..
-
Erik van der Velden schreef:ik vis nog wel in clubverband wedstrijden voor Sodipa, een zeehengelclub uit antwerpen, maar deze wedstrijden zijn bijna altijd op zaterdag, dus dat mag geen probleem zijn aangezien jij dan meestal moet werken.
ach erik ik vist normaal ook enkeld maar van de kant maar vis vangen doe ik altijd wel het is gewoon een kwestie van een beetje geluk
-
Ik heb je gisteravond mijn nummer nog gemaild. Kunnen we misschien eens afspreken. Ik ben wel vrachtwagen chauffeur en soms nachten van huis dus het kan dat ik niet dadelijk antwoord