Beste bestuursleden,
Bij deze wil ik jullie feliciteren met de "kleurrijke" en prachtige uitgave van het jubileumnummer van ons clubblad Deltavissers! Veel woorden hoeven hier niet aan vuil gemaakt worden. Ik heb vooral veel bewondering en respect voor het vele werk dat jullie belangeloos, en vooral in jullie vrije tijd verrichten om "onze" club in goede banen te leiden. Ik denk dan vooral aan het organiseren van wedstrijden, het inrichten van een beurs op die grootte, met nog steeds (in tijden van crisis) fantastische prijzen, om nog maar te zwijgen over de politieke problemen die de laatste jaren op ons afkomen (baglimit...)
Ik heb hier maar één ding over te zeggen: "Keep up the good work" en doe er nog eens "minimaal" 35 jaar bij.....
Bij deze wil dan ook "alle bestuursleden en gewone leden" prettige feestdagen toewensen, een goede gezondheid, en veel visbare dagen........
Ik hoop jullie te mogen ontmoeten op 8 februari in Ouddorp.
MVG Jerry Delta664
"Deltavissers"
-
- Beheerder
Re: "Deltavissers"
Jerry,
Bedankt, dat doet deugd! Het is ook voor ons wel eens tof om aan de plezante kant van het commentaar te staan! Niet dat we het daarvoor doen, als we het voor het applaus zouden doen, hadden we maar bij het circus moeten gaan, maar het is gewoon plezant om te horen.
Voor iedereen die hier langs komt fietsen...
Allemaal een prettig eindejaar en een fantastisch 2014!
Bedankt, dat doet deugd! Het is ook voor ons wel eens tof om aan de plezante kant van het commentaar te staan! Niet dat we het daarvoor doen, als we het voor het applaus zouden doen, hadden we maar bij het circus moeten gaan, maar het is gewoon plezant om te horen.
Voor iedereen die hier langs komt fietsen...
Allemaal een prettig eindejaar en een fantastisch 2014!
-
Re: "Deltavissers"
Hallo Jerry,
Bedankt voor dit hart onder de riem, altijd goed om te horen,lezen in dit geval
Graag sluit ik mij aan bij de woorden van Koen !
Tot ziens op 8 Febr in Ouddorp
Voorts wens ook ik een ieder goede feestdagen en een goed ,gezond en prettig 2014
Groeten
Rob
D829
Bedankt voor dit hart onder de riem, altijd goed om te horen,lezen in dit geval
Graag sluit ik mij aan bij de woorden van Koen !
Tot ziens op 8 Febr in Ouddorp
Voorts wens ook ik een ieder goede feestdagen en een goed ,gezond en prettig 2014
Groeten
Rob
D829