Beste Zeevissers,
Ik kom al een aantal jaren in Gambia en vis daar heel veel. In de jaren dat ik daar kom heb ik daar een aantal sportvissers leren kennen en één daar van (David, Lamin Jobe) is inmiddels een hele goede vis vriend van mij geworden waar ik nu altijd samen mee ga vissen. Nu kan je in Gambia weinig tot eigenlijk niks kopen aan vis spullen, en ze hebben er ook het geld niet voor. Daarom wil ik langs deze weg jullie het volgende vragen, ik zoek voor een aantal vissers in Gambia de volgende vis spullen graag gratis, alles wat met stalen onderlijnen te maken heeft sleeves om onderlijnen te maken, onderlijnen om ze te maken, kant en klare stalen onderlijnen, haken, wartels, anker zeelood waar niet alle ankers meer aan zitten of verroest zijn, oude boothengels als er nog maar mee gevist kan worden, oude strand hengels het zelfde verhaal, klossen nylon of gevlochten lijn (dit alles is bedoeld voor het zeevissen) eigenlijk allemaal afgedankte vis spullen die jullie toch niet meer gebruiken, of zo goed als niks meer waard zijn. Wat ook heel belangrijk is zijn ogen voor op de werphengels, die zien er niet meer uit, en zijn veelal zonder voering of ze missen er gewoon enkele, je zou de sportvissers daar er een heel groot plezier mee doen. Ik stuur alle visspullen naar mijn vismaat en als ik er dan weer ben verdeel ik het onder de sportvissers daar. De vissen die ze vangen worden gebruikt voor consumptie. Iedere keer als ik daar ben laat ik veel van mijn vis spullen achter als ik weer huiswaarts keer. Mochten er mensen zijn die vis spullen willen doneren neem dan even contact met mij op, dat wanneer er meerdere vissers zijn ik naar verloop van tijd een route kan plannen zodat ik het in een keer kan ophalen, anders wordt het mij te duur met alle die verzendkosten. Ik hoop dat er veel mensen gehoor aan zullen geven dan kunnen we er samen voor zorgen dat de sportvissers daar hun hobby kunnen blijven uitoefenen, en ze hebben gelijk eten, dat zijn toch twee vliegen in een klap.
Echt alles wat met zeevissen te maken heeft is welkom.
Bij deze wil ik iedereen alvast bedanken die hier gehoor aan geven.
Met vriendelijke groet,
Jan Bel.
Zwolle.
Lekkervissen(a)hotmail.com.
Tel. 06-46388812.[/quote]
Gratis vis spullen gezocht voor Gambia.
-
-
Re: Gratis vis spullen gezocht voor Gambia.
beste jan ik heb je bericht gelezen en ik vind het een goed idee dat je dit organiseerd ik heb nog verschillende ogen voor je hengels liggen geef even je adres op dan zal ik ze opsturen scheelt weer een reisje naar goirle bel maar even 0613019921
gr sjaak d 1069
gr sjaak d 1069
-
Re: Gratis vis spullen gezocht voor Gambia.
Hoi Jan
Kun je mij eens wat informatie doorspelen aangaande Gambia logies vissen 14dagen in februari is dit een goed seizoen wij mijn vrouw en ik vanuit brussel airport misschien via pm traiteur.mario.wauters@skynet.be
grt
Kun je mij eens wat informatie doorspelen aangaande Gambia logies vissen 14dagen in februari is dit een goed seizoen wij mijn vrouw en ik vanuit brussel airport misschien via pm traiteur.mario.wauters@skynet.be
grt
elpescador
delta 1518
delta 1518