beste delta leden ik ben net terug van 3 weken vakantie in friesland waar ik mijn boot in het ijselmeer had liggen .nadat ik hem weer uit het water had gehaald bleek dat hij helemaal onder de alg zat. nu is mijn vraag of iemand weet wat ik het beste kan gebruiken om deze alg te verwijderen ook het staartstuk zit helemaal vol het is zeer hardnekkig spul. misschien weet iemand raad
b v d gr d 1069
onderwater schip reinigen
-
-
Re: onderwater schip reinigen
In een jachtwinkel verkopen ze een bus met een zuur (Star Brite, Boat bottem cleaner).
Product opsproeien/nevelen, eventjes laten intrekken en afspuiten met een hoge druk spuit.
Ik heb dit al diverse keren moeten doen en als je achteraf overvloedig spoelt, zie ik geen problemen; doe wel oude kleren aan en zorg dat je een bescherming hebt voor ogen en mond; spul pikt en brandt nogal....
succes
Product opsproeien/nevelen, eventjes laten intrekken en afspuiten met een hoge druk spuit.
Ik heb dit al diverse keren moeten doen en als je achteraf overvloedig spoelt, zie ik geen problemen; doe wel oude kleren aan en zorg dat je een bescherming hebt voor ogen en mond; spul pikt en brandt nogal....
succes
-
Re: onderwater schip reinigen
bedankt frans het is goed gelukt is als nieuw, toch fijn zo,n forem