STEKKEN FECAMP FRANKRIJK

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Peter Noé

STEKKEN FECAMP FRANKRIJK

Bericht door Peter Noé »

Beste visbroeders,heeft iemand van jullie meer info(stekken,wrakken,vismethodes,...)over Fecamp?ik vertrek aanstaande zaterdag een weekje naar daar met de seahunter en zou graag eens wat uittesten,liefst op de wrakken daar maar heb enkel enkele wrakjes onder de kust tot 5nm en zou graag coordinaten willen van wrakken tot +-35Nm.Alvast bedankt
Jerry Van Tilborgh

Re: STEKKEN FECAMP FRANKRIJK

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Hoi Peter,

Ik zou zeggen probeer eens wat info of coördinaten los te krijgen bij Mattheussen in Oud Turnhout. Zoals ik het begrepen heb vist hij daar al enkele jaren met succes op de baars?

Greetz Jerry

PS: Laat even weten hoe het geweest is en succes
Peter Noé

Bericht door Peter Noé »

hey jerry,ik heb hem al gebeld maar hij wil geen coordinaten vrij geven dus zal ik beetje op internet moeten zoeken of hopen dat toch nog een goei ziel me iets kan bezorgen.
groetjes Peter
Jerry Van Tilborgh

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Peter,

Was Frank en Hank daar vorig jaar geen prospectie gaan houden in Fecamp om eventueel te gaan charteren? Dacht daar toch eens iets van gelezen te hebben op jurgensweb? In alle geval veel succes daar. Als je terug bent moet je mij maar eens opbellen, dan hebben we het over de plannen voor volgend jaar naar Soroya! Had René daar ook al een voorstel over gedaan.

Succes

Greetz Jerry
van nuffel tom

Bericht door van nuffel tom »

peter,
ikzelf ben er met mijn boot ook al enkele keren geweest , daarvoor ook een keer of 3 met de stanny ,
het is heel simpel , zoeken op het net en nog is zoeken .
zelf heb ik via de post de cd rom gekocht over de wrakken daar , op diverse duik site's gaan snollen en je zal de coordinaten wel vinden , maar zoals ikzelf en de stanny hebben we veel benzine verbruikt om ze te vinden ,ik begrijp dat dit lullig is maar als je ze dan zelf kan vinden is de reward eens zo groot
succes Tom
Plaats reactie