Voor wie interesse heeft:
gisteren kreeg ik een berichtje met hierin de mededeling dat het voorstel aangaande de baglimit in de Staatscourant komt en de geplande ingangsdatum 1 juni zou zijn.
www.officielebekendmakingen.nl
nr: WJZ/ 13046344
plaatsingsdatum 8 mei jl.
Welk bestuur riep ook alweer dat de achterban direct op de hoogte zou worden gehouden?......
Baglimit
-
Re: Baglimit
Ik ben dan wel geen baarsvisser, en de gul op de wrakken ben ik al vergeten.
Maar als je het forum volgt had je dit al kunnen lezen.
Groet,Gerrie
Maar als je het forum volgt had je dit al kunnen lezen.
Groet,Gerrie
-
- Beheerder
Jan,
Voor je een grote broek aantrekt eerst alle onderwerpen lezen!
Voor je een grote broek aantrekt eerst alle onderwerpen lezen!
-
Rinus, je hebt gelijk en ik had inderdaad alle topics moeten lezen, ben iets te impulsief geweest.
Ik doelde met bestuur op SN die deze uitspraak gemeld heeft en dit had ik iets genuanceerder uiteen moeten zetten.
Groeten uit Poole, UK.
Ik doelde met bestuur op SN die deze uitspraak gemeld heeft en dit had ik iets genuanceerder uiteen moeten zetten.
Groeten uit Poole, UK.
-
- Beheerder
@Jan
Je hoeft niet eens alle onderwerpen en topics gelezen te hebben. Als je nu al eens zou begonnen zijn met gewoon dat stuk van bovenste regel af te lezen, dan had je deze stommiteit niet gepost.
1. De regeling van de staatssecretaris is van 8 mei. Dat is de datum dat zij daar haar handtekening heeft onder gezet op haar kantoor. De publicatie in de Staatscourant is van 17 mei, er staat een publicatiedatum van de Staatscourant naast de titel.
2. Op diezelfde 17 mei is dit stuk op de site van Sportvisserij Nederland geplaatst:
http://www.sportvisserijnederland.nl/sp ... racht.html
Hoeveel sneller kan dat gecommuniceeerd worden?
3. Ook op deze website is het stuk te vinden, alleen is de link nog niet openbaar omdat ik alle stukken eerst aan onze leden wil tonen via een stuk in de komende Deltavissers. Dát kon je nu echt niet weten...
Uit je reactie leid ik af dat je nergens iets gelezen of opgezocht hebt en gewoon bent beginnen roepen. Zullen we Bilthoven vragen dat ze je bellen en het voorlezen bij een volgende gelegenheid?
Wat ze ook doen het is ook nooit goed hé...
Je hoeft niet eens alle onderwerpen en topics gelezen te hebben. Als je nu al eens zou begonnen zijn met gewoon dat stuk van bovenste regel af te lezen, dan had je deze stommiteit niet gepost.
1. De regeling van de staatssecretaris is van 8 mei. Dat is de datum dat zij daar haar handtekening heeft onder gezet op haar kantoor. De publicatie in de Staatscourant is van 17 mei, er staat een publicatiedatum van de Staatscourant naast de titel.
2. Op diezelfde 17 mei is dit stuk op de site van Sportvisserij Nederland geplaatst:
http://www.sportvisserijnederland.nl/sp ... racht.html
Hoeveel sneller kan dat gecommuniceeerd worden?
3. Ook op deze website is het stuk te vinden, alleen is de link nog niet openbaar omdat ik alle stukken eerst aan onze leden wil tonen via een stuk in de komende Deltavissers. Dát kon je nu echt niet weten...
Uit je reactie leid ik af dat je nergens iets gelezen of opgezocht hebt en gewoon bent beginnen roepen. Zullen we Bilthoven vragen dat ze je bellen en het voorlezen bij een volgende gelegenheid?
Wat ze ook doen het is ook nooit goed hé...