Raad eens waar ik 3-4 weken geleden geweest ben.... Onze grootste zaten rond de 30kg met een maximale lengte van 142cm. Prachtige vissen dus, en een "massa" grote, en ongelooflijk veel vis dat daar rondzwemt. Was wel even wennen hier om terug in de "realiteit" van onze Noordzee te vissen op gulletjes van 50-60cm......
Als je over 3 weken pas gaat denk ik persoonlijk dat je wel wat laat gaat om de "echte dikke dames" te vangen (die zijn dan al afgepaaid en terug vertrokken), maar vis ga je genoeg vangen.
Hallo, Jerry.
Tja, nou ja.
Het mag ook best wel een onsje minder zijn.
zo sterk is mijn rug niet meer.
Daar bij, het gaat tenslote ook om het avontuur.
Ik doe bij terugkomst nog een feedback.
Groeten,Gerrie.
Inderdaad prachtige beesten, we hebben ze dan ook "allemaal" terug laten zwemmen en hebben niks meegenomen. Het idee dat ze daar (hopelijk) nu nog rondzwemmen en hebben kunnen afpaaien, maakte het vangen dubbel zo leuk, en het respect daar voor de prachtige natuur en gigantisch grote visrijkdom kun je daar tenminste nog opbrengen. HIER daarentegen op ons "klein" stukje Noordzee moet en zal "alles" naar de klote gevist worden op zeer korte tijd! Geld, geld en nog eens geld......daar draait alles om, en het laatste visje (lees= baars) zal op zeer kortziende tijd weggevangen worden........
Gerrie,
Gullen van 20kg+ ga je daar zeker nog vangen hoor, geen paniek die zitten daar het hele jaar door. Maar wij gingen echt specifiek voor de 30kg+. Waar ga je "precies" naartoe? Sorvaer, Hasvik, Breivickboth? En met wie ga je of welk visreis bureau?
maar ik las dat je boot in zeebrugge ligt ga je ook richting frankrijk jerry voor de baars of kom je niet zover weet niet hoeveel mijl dat is van zeebrugge.wordt ook goed en mooie schollen gevangen aan de franse kant las ik bij de natilus.
Hallo,Jerry.
We gaan(24 mei) met z'n viertjes ,mijn neefje met zijn vismaatje en diens oom.
We gaan de omgeving van Hasvik onveilig maken.
Het vliegen hebben wij zelf geregeld, het verblijf wordt verzorgd door; Marc van Roie.
Wij gaan ook puur voor de sport,(wel wat viskruiden mee)