Laatste keer vissen.

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Ries de Bruijn.

Laatste keer vissen.

Bericht door Ries de Bruijn. »

Dag visvrienden,
Hier is hij dan voor de laatste keer, want ik heb mijn boot verkocht (woensdag) 14-10 en wil met mijn vrouw nog een laatste keer gaan vissen morgen (zaterdag) Maar mijn vrouw zegt Ries, dan moeten we wel naar een plek waar goed te vangen is. Nou hadden we zelf gedacht naar de meerkerk maar ik heb het laatste wedstrijdverslag gezien en er werd daar niets gevangen, willen jullie mij nou een plaats zeggen waar we goed vangen. En eeeeh ik blijf jullie eeuwig dankbaar natuurlijk.
Visvrienden het zit er op voor Ries hij kan niet meer, ik wens jullie allemaal het beste en hoop dat jullie nog veel mogen vangen. riesdebruyn@hotmail.com
Hartelijke groet Ria en Ries.
Groet Ries.

Delta 543.
harrie cas

Re: Laatste keer vissen.

Bericht door harrie cas »

zbj ries werd toch mooie schar gevangen tijdens de wedstrijd heb je boot op mp zien staan als het lichaam niet meer wilt houdt het op heey.gezondheid boven alles, groetjes ex delta lid
harrie cas

harrie cas schreef:zbj of de R6 MOET NU EEN VISJE TE VANGEN ZIJN ries werd toch mooie schar gevangen tijdens de wedstrijd heb je boot op mp zien staan als het lichaam niet meer wilt houdt het op heey.gezondheid boven alles, groetjes ex delta lid
frank theunissen

Bericht door frank theunissen »

Harrie,
Ik heb de pech gehad je nooit gekend te hebben maar het ga je goed en laat nog wat van je horen.
Groeten
Groeten
Delta 284
Theunissen Frank
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

Je meent het niet Ries geef je er de brui aan,stop je er inderdaad volledig mee of zien we je misschien nog ergens opduiken op een of ander evenement,hoop dat de gezondheid nog wat mee wil.
Laat zeker nog wat van je horen via onze mooie site die eigenlijk weinig bezocht word door de leden.
Het ga je goed en ik weet in de winter is het altijd moeilijk daarom ben ik dan ook regelmatig in spanje.
Tot dan makker
elpescador

delta 1518
Ries de Bruijn.

Jazeker, ook enige mailtjes gehad, en hier op het forum, is het toch de R boeien. Nou daar ga ik zeker proberen, kan altijd nog doorgaan naar meerkerk of ZBJ. En ik heb een foutje gemaakt mijn boot, gaat 24-10 van eigenaar over en niet 14-10. Dus vandaar dat we gezegd hebben we gaan nog lekker een keer vissen. (met de boot)
Als ik een dag er op uit geweest ben om ten vissen dan ben ik de andere dag nog kapot. Maar als je op je 32é een hartinfarct krijgt, en je komt er goed van af ben je blij (1974) Nu is het gelijk een cardioloog maar ik kwam als eerste bij een internist die bij de inwendige mens gelijk het hart erbij deed, toen was het nog niet zo dat ze gelijk katheteriseerde en opereerden zoals nu. Later wel twee operaties gehad 1982 en 1996, is weer 16 jaar geleden. Toen er een paar weken geleden een meniscus operatie moest plaatsvinden en ik bij de narcotiseur moest komen, hoorde hij een flinke ruis en ben ik nader onderzocht, en is er een lekkende hartklep geconstateerd. (vandaar de moeheid) En mijn vrouw Ria die tegen me zei Ries, vandaag of morgen gebeurt er iets op het water en dan moet ik je laten sterven want ik weet niet wat ik als eerste allemaal moet doen. Ja, dan denk je…..het is genoeg geweest ik ga de boel maar verkopen, als je jong bent ga je alleen maar dingen doen, en als je ouder wordt is het alleen maar dingen laten. En ja dat doet wel wat pijn maar het is niet anders. Ik zal die laatste 30 jaar wat rustiger moeten doen :mrgreen: . Maar die gereageerd hebben hier en op mijn mail dank hiervoor.
En vanavond horen jullie waar en wat we gevangen hebben.
Groet Ries.

Delta 543.
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

How how how Ries je moogt niet denken dat het voorbij is, ik ben verleden jaar in november nu bijna 1j geopereerd van 4bypassen en moet zeggen dat ik nu 50%beter ben alhoewel dat ik toen dacht och god het zal de ouderdom zijn met 65 gaat het wat minder .Bij mij in het ziekenhuis waren er verschillende met een herstelde hartklep mensen van rond de tachtig en die na een wwek gezond naar huis gingen ,natuurlijk met nadien de nodige revalidatie.
Ben intussen februarie 2w naar spanje geweest met het vliegtuig en de maand juni en september 5w naar spanje geweest met de auto en het bootje mee super de lux,ben die 5w toch een 15m buiten geweest om te vissen,het is natuurlijk een ander verhaal altijd goed weer s'morgens rond 7u weg en een kwartiertje later reeds vissen zonder getijden en rond de middag 1u terug en dan apero in de yachtclub op het terras wahw.Dus Ries een beetje anders denken en hupake.
elpescador

delta 1518
Ries de Bruijn.

Vandaag 4 uurtjes gevist van 11 tot 15 uur. We zijn voor de hoge duin gebleven. Vanaf de groene boei 11 recht naar de rechterkant van de hoge duin, krijg je eerst een hoge bank, bij laagwater 2,5 meter diep, daarna ga je gelijk naar de diepte op 7-8 meter geankerd en hebben daar 71 mooie scharren gevangen 1 schol en 5 wijtingen. Mijn vrouw Ria had er al 12 gevangen voordat ik de eerste ving maar later ben ik ook gaan vangen.
Dus wij zijn zeer tevreden met deze vangst kunnen voorlopig weer even vis eten.
Groet Ries.

Delta 543.
harrie cas

toch een mooie afsluiter ries en hopelijk dat je nog vele jaren bij ons mag zijn en geniet van elke dag.groetjes harrie
Plaats reactie