nieuw lid

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
theohesen

nieuw lid

Bericht door theohesen »

Beste Deltaleden,
Onder statistieken kunt u zien dat de vereniging van deltavissers weer een lid rijker is geworden. Na een babbel bij Pro-Fish heb ik besloten om me als lid aan te melden bij de Deltavissers. Al een poos liep ik met deze gedachten rond totdat ik op zaterdag 06 oktober zeepieren ging halen bij Pro-Fish om deze mee te nemen naar Denemarken waar ik bijna elke 6 weken een bezoek breng aan Langeland. Toen hij me adviseerde om niet langer te wachten en me aan moest melden was dit de druppel. Dus wil ik me graag even voorstellen, mijn naam is Theo Hesen wonende te Lierop aan de Herselseweg nr. 12. Mijn deltanummer is mij nog niet bekend zo vers ben ik nog. Vissen doe ik al vanaf mijn zesde jaar, wedstrijd ervaring zoetwater voldoende maar mijn ervaring in zeevissen is maar minimaal. Ben in bezit van een eigen boot, de Sanita 6oo fishing boat, type Flipper met een buitenboord motor 115 PK. Graag wil ik wat contacten maken met collega's van de delta vissers. Daarom vraag ik bij wie mag/kan ik een keer opstappen, of, stap bij mij op maakt mij niet uit om een dagje te gaan vissen. Door de week kan ik me het beste vrij maken. Ik hoor graag van u.
Vriendelijke sportgroeten,
Theo Hesen
Mario Wauters

Re: nieuw lid

Bericht door Mario Wauters »

Hoi Theo
Welkom bij de delta vissers zo word de familie weeral een beetje groter.
Je kan ook een foto van je boot in het fotoalbum zetten als je je nummer hebt kijk hiervoor maar eens rond op het forum en misschien kunnen leden die nog geen foto hebben geplaatst dit alsnog doen.
Je email adres telnr zou handig zijn om eventueel contact met je op te nemen.
elpescador

delta 1518
theohesen

Re: nieuw lid

Bericht door theohesen »

Hoi Mario,
bedankt voor je reactie, toen ik gisteren mijn tekst ingevoerd had zag ik, dat ik geen telnr. en geen mailadres geplaatst had, daarbij wist ik ook niet of dit toegestaan was.
Vandaag heb ik ook mijn deltanr thuis gekregen het lijkt wel een beetje op die van jouw.
Mijn delta roepnaam 1581.
Voor diegene die mij willen bellen, mob. 0653432040.
Voor diegene die mij een mailtje willen sturen; theohesen@solcon.nl

De foto van mijn boot laat nog even op zich wachten. De weersverwachtingen voor komende week zien er goed uit, ik verwacht na het weekend (dinsdag) bij Neeltje Jans aanwezig te zijn dan probeer ik daar een prent te schieten van mijn boot.

groetjes 1581
Plaats reactie